| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 31 日 星期六  |
| 2007-03-31 |
今日番樂器班
先知道5月幾號要考試
之後.........
同黃慧怡去飲野
飲完野就食雪糕
食完雪糕又飲coffee
搞到有D胃痛
跟住番左SCHOOL
至於番school做咩
我係唔會講架
我地係學校留到5點半先走
我地一路行一路傾野
本來我地諗住番去架啦
BUT太多野傾啦我地
SO我地足足行左n錦多粒鍾
先番去........
至於我地傾咩
我都係唔會講架
之後.........
番左屋企想訓教
但係訓唔着...甸甸下黃慧怡打黎
所以我地又傾啦!!!
|
| 刊登時間:2007-03-31 11:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 59 | »
|