2007 年 2 月 14 日 星期三  |
| LAST一日返學! |
分類: 未分類 |
今日7點醒左!!!
沖左個涼!
~~~~~~~~~~~~~~~~
8點左右出左門口...
返到學校唔知幾點!
9點先打鐘!!!
打鐘唔係返課室~係去禮堂!!!
一路到10點得~
之後係玩既時間!
係到跳繩~差d死左!
跳完係到勁坐!!!!!!悶到想死!
接近12點~好野...食盤菜!!!(當好期待既時後!)
點知...
d野一d都唔好食~
出面係到抽獎...(佢地出千既...一個2f都冇!!!)
食完仲要汁野!!!
攞命...
好啦...搞定晒!
走人!
本身同~軒@鴻~話梨我到玩!
澄打梨~問:唔係去軒到咩~
話唔係...
我就話去元朗行街!
點知...
一個就話肚痛唔舒服!一個話好攰!!!
之後有1個4點佢呀媽叫埋佢走tim!(我3點先出到去元朗=.=)
去到唔只冇收獲!仲要俾人...
4點就走啦!返到梨4點半~!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日係情人節咩???
真係...唔好厄我wo!
你地覺得似咩~同平時有咩分別?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好鐘意你呀!!!
真嫁!!!
give me a chance!!!
可以嗎?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好憎我自己!!!
點解我會咁冇膽!
|
| 發表時間:2007-02-14 08:13 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 13 日 星期二  |
| 可憐囉!!! |
分類: 未分類 |
今日打返日記!!!
因為放假得閒過頭!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今朝8點醒左~
11點落到元朗!
諗住睇下野~
冇咩睇到~!!!
12點又番返天水圍!!!
去左北江!!!
超無奈...個到男子好難立足!!!賣既都係女人野居多!!!
之後行過去銀座食野~
打機!!!
話行返去北江搭車!最後都係行路行梨!
傻強上左我屋企~~~係到玩野!!!
拖埋我落水!
6點半到佢走左!
之後玩左陣勁舞!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
同佢地出街真係好傷~~~
傷銀包...俾人打到傷!!!
一路行一路俾人打=.=
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日情人節啦!!!各位!!!
大家諗到點同半個自己去邊未???
係到祝大家有個Happy既Valentine's Day!!!
如果自己一個過既~就要檢討下啦!!!(唔緊要...我都係)
|
| 發表時間:2007-02-13 07:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|