2007 年 1 月 16 日 星期二  |
| 返學啦~ |
分類: 未分類 |
今日一大清早就起左身!
晨早返學~
好鬼眼訓!
今日對左(英文全部/數學)考得好差!
><
今日真係好鬼好笑!
(想知咩事自己係msn問我啦!)
尹sir搵左我去102室!
佢搵人參加個咩~
點知...12-14歲(玩我咩)
放學練波!(好攰呀)
走個陣同輝輝去左大雞大~買雞排食!(超正)
返到梨~open computer!
聽歌仔!
之後PS.2!
~~~~~~~~~~~~~
唔滿意今次考試!
下次加油加油!
|
| 發表時間:2007-01-16 08:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 15 日 星期一  |
| 自己都唔知開心定唔開心 |
分類: 未分類 |
今日10點幾醒左!
唔洗講開電腦!
cut聆聲!(要既問我攞)
之後2點到出左街睇戲!
輝輝/馬仔/me
睇NANA.2
大部分都唔知佢講乜!
都ok既!
睇左2個幾鐘!
之後輝輝梨左我到play P.S.2!!
佢7點3走左!
我就開返電腦!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
每一個也是這樣!
為何不能與妳一起過日子!
難道妳早已有了合適的人選!
|
| 發表時間:2007-01-15 08:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|