2007 年 1 月 14 日 星期日  |
| 悶足成日! |
分類: 未分類 |
10點鐘俾呀妹嘈醒左!
開computer!
on msn/玩左陣勁舞!
↓
P.S.2
悶悶悶!
3點幾~
落街買野食!
買返梨食.
一路食一路打機!
救命呀!
日日都咁悶!
(有冇人有地方去~搵埋我!)
都唔知點算好!
唔鬼放假仲好!
愈多假愈悶!
聽日又要留係屋企悶啦!
|
| 發表時間:2007-01-14 10:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
| PS2 |
分類: 未分類 |
今日成日都冇出街!
好鬼悶!
朝早係到玩勁舞!(愛上了8k)
之後1點到!
落左去攞部p.s.2!
返到梨勁玩!
玩到6點半!(輝輝/馬仔)
開返電腦!
[唔開心!~呢幾日心情唔係咁好!~講錯d咩/做錯d咩希望大家多多包容]
希望仲有真正既friends!
|
| 發表時間:2007-01-13 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|