2007 年 1 月 20 日 星期六  |
| go to Yeun Long! |
分類: 未分類 |
今日~
朝早起升玩左陣勁舞!
之後玩ps2~
1點到同明明諗住去睇戲!
去到冇睇!
之後咁岩係7仔見到榮!
之後叫埋澄出梨~
行左去千色!
打左幾次拳!
之後去左軒屋企!
係到玩勁舞!
都幾悶下~
6點鐘走左~
返到屋企7點!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
何以不說出口~藏在心舒服嗎?
只好怪自己的勇氣不夠!
|
| 發表時間:2007-01-20 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
| 死更啦~ |
分類: 未分類 |
Today!
好鬼悶!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tsa→英文好難~唔想讀!
考試仲話考呢d!
死更啦!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日小息個陣~
俾{{{莊凱鈞大佬}}}追打!
係咁係樓梯跑上跑落!
搞到又撞到隻手!
話唔玩都係咁俾佢打~
=.=
~~~~~~~~~~~
最尾個2堂係PE!
悶到抽筋~
勁無聊!
上到去就做tsa既聆聽!
唔識做!
放學之後去左大雞大~食雞排!
之後返到屋企ps2!
|
| 發表時間:2007-01-19 09:58 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|