2007 年 3 月 5 日 星期一  |
| 無奈!!! |
分類: 未分類 |
today!
8:20 arrival school~
play basketball~
first:maths...bored!
CTE~make/cut vidoe~
music~sing new song~~~so gd
homeroom~muisc quit~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
小測緊個陣...(大把人講野...係要講我=.=)
放學得6個人練波...冇引!(今日d3分好鬼準)
返到屋企沖左個涼...就玩ps2!
~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~
唔想咁...
但係...
只可以怪自己...
|
| 發表時間:2007-03-05 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
| 一個字~~~悶! |
分類: 未分類 |
今日..8點醒左!
開左電腦玩~
玩完玩ps2!
食屋企食粥~
食完又玩電腦~
5點幾沖左涼!(得閒過頭!)
今日成日冇出過街!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
大病中~
冇精神...冇心機...
~~~~~~ ~~~~~~
到底幾時先可以...
不想再白白地等待...
雖然我是愛你...但是否可讓你幸福???不知道!!!
只知我不能空口說... ....令你失望!!! |
| 發表時間:2007-03-04 08:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|