2007 年 3 月 10 日 星期六  |
| HAPPY!!! |
分類: 未分類 |
今日...
8點到醒左...攞左件3俾子豪...
返屋企...
10點半出發...(去嘉年華)
我地去左元朗...等齊人...搭968到金鐘!!!
一去到就玩個個(滑浪飛船)
之後用代幣玩公仔...
哈哈...
射籃球入左1球攞左隻海屯...
之後好多都冇收獲...
去左玩飛錶...
見到軒中左...我睇住佢...我冇睇咁掉...我又中埋...勁搞野!!!
之後就去左抽公仔...
第1袋就中左...(超好運)
之後用左15個都冇中...
最後去左坐犘天輪!!!(唔似既...咁快...)
去之前發現個公仔爆左...攞去換...好釆佢肯換咋!!!
6點半到走人...
搭地鐵走...美x轉車...去左大家樂食飯!!!
之後成8點半先返到屋企!
實際上今日都算happy!!!
~~~~~~~~~~~~~
有少少遺憾...
點解會咁既呢???

↑(犘天輪上)↓


(呢3隻就係我win返梨嫁啦!!!)
|
| 發表時間:2007-03-10 11:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 8 日 星期四  |
| 2007-03-08 |
分類: 未分類 |
今日...
落雨...
返課室...
上堂...
科學...死得...
pth...(悶)
chi...(悶)
eng...(悶)
hum...(悶)
去禮堂...(好笑)
放學...(走人)
返到屋企...(繼續悶)
唉...(無奈)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
到底你想點???
可唔可以清清楚楚話我知???
唔想搞到日日冇心機!!!
咁樣落去好辛苦!!!
|
| 發表時間:2007-03-08 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|