2007 年 3 月 18 日 星期日  |
| 大出血... |
分類: 未分類 |
今日..
8點醒左...
就打俾軒叫佢起身出梨行街...
叫佢9點出...出到11半點先出到梨...
足足等左佢個幾鐘...
之後係冒險樂園掉左$50落海><*(掉左隻龜)
玩左成個鐘先走...
行左去元朗廣場...
俾人踢左腳...唔記得因咩事!!!
之後呢就行左去食kfc...等死啦
買左個桶餐...
係到食啦...一杯汽水...差d中招...(可能特登想整我^@^)
食完就行去睇波...
(1:1)
睇完就走...
返返去元朗廣場買左條褲...
買完就走啦...
同軒佢行去話買xxx
冇買到...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
happy.../...unhappy?
I don't know!!!
who can tell me???
|
| 發表時間:2007-03-18 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
| 悶足成日 |
分類: 未分類 |
今日8點幾醒左!!
打左陣機...
11點半出左走食野+買野..
返到梨玩左陣ps2!!!
電腦...
今日就係咁無聊咁過!!!
|
| 發表時間:2007-03-17 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|