小小日記.....

2010 年 11 月 7 日  星期日   晴天


2010-11-07 nst生活.... 開心 分類: CSONST

今日同小狗版nst作者一齊同兩個網友玩nst...

去左好多個地圖(maps) , 又有倉庫"改版"有車開嫁@_@玩屍三都唔錯

又玩又過關場.滑水場我係滑水場到嬴左四五次.因為本身係cs1.6到玩過幾次...

 BY傻仔燕






訪客留言 (返回 bq0300000031 的日誌)


fathead 於 2010-11-07 12:46 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]