今日同小狗版nst作者一齊同兩個網友玩nst...
去左好多個地圖(maps) , 又有倉庫"改版"有車開嫁@_@玩屍三都唔錯
又玩又過關場.滑水場我係滑水場到嬴左四五次.因為本身係cs1.6到玩過幾次...
BY傻仔燕