小小日記.....

2010 年 11 月 13 日  星期六   晴天


2010-11-12 YK遊 愉快 分類: 未分類

6:30左右余穎欣(妹),鄭文軒(朋友)係我到玩左陣^^

好多謝各位朋友,網友,同學,支持我既人

有你地我先會有今日囉=]

 

今日同小狗/sam/ken幾個係yk到講...小狗想開個論壇...

唔造網存係好...

但冇左個post就死得人....

YK小狗定會走人

我都走人了....

 

 

打得太少野=]xdxd唔好意思

by傻燕

 






訪客留言 (返回 bq0300000031 的日誌)


fathead 於 2010-11-13 11:29 AM 發表:
cm 我都有d想走
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]