唉~~我昨晚種好努力咁做死矮Lam D功課,竟然打風啊!打風係開心,都唔好等我努力完才先打啊! 好唔低啊 !!!
今朝一起身就扭開個電視機,一眼就見到八號風球,馬上回床訓,現在種有少少傷風超辛苦啊!!
種有,我想我可以做下D無聊野來過日晨,例如:打BLOG啦!! 唉~~開始語無倫次.嗯........就咁,再見!!!