今日好早起身,,,因為要同個HOME媽講我去人地到住,,,
之前同佢講我係星期四去GA,,,點知諗諗下都係唔好啦,,,
因為星期一我就要比錢佢,,,so,,,星期六走就唔洗比佢啦,,,
咁我就要去人地到住2個weeks,,,
因為個host family唔要我,,,全家去"女行"
要寄居人地到,,,都幾好,,,唔洗諗咁多,,,
不過要訓梳化,,,nice,,,
咁今日去左搞個睇電影ga卡,,,
150磅就可以一年unlimited咁去睇,,,
今晚就同個同室人去睇mamma mia,,,
聽人講話好好睇,,,
i hope so,,,
|