enrolment the GCSE - BRIAN 日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
BRIAN 日記
brianlio123
暱稱: BRIANLIO
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
enrolment the GCSE
looked my new host f...
went back to host fa...
moved ,,,
shopping in london i...
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 949
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


enrolment the GCSE 分類: 未分類

 尋日返學註冊,,,咁9點就出發,,,

去到9點30,,,因為要得另一個chinese,,,

所以係學校上左半個鐘網佢就出現左啦,,,

咁佢要搞左一大堆野先可以註冊,,,

咁註冊一開始就有d小問題出現,,,不過最後都冇野,,,

個程冇咩特別,,,

after then,,,去左town center,,,為左madonald個杯,,,

咁我地就去左食啦,,,

因為佢有6 個唔同colour,,,咁我就有5個,,,

但我唔知另一個係咩色,,,我諗要問下的員工先得,,,

之後,,,因為我地想做野,,,

so,,,要搞個NI,,,咁食完就去左job center,,,

諗住搞個NI,,,點知佢就叫左我地去connection,,,

去到connection個野問左d野之後就比左個電話比我地,,,

叫我地打去問點搞,,,我頂佢個肝,,,

搞左一大輪,,,得個電話,,,

咁我地就decide遲d再搞,,,

之後就去左book的士,,,

因為sunday要搬,,,

咁我地去到個taxi center個到就同個野講話我要搬屋,,,

個野就話依到唔可以幫你搬屋,,,

我就話得幾個行李,,,係搬host family,,,

咁個野就話ok,,,比左個地址佢,,,

諗住問佢幾錢啦,,,

點知佢一句話sunday好貴,,,

唔知,,,

nice,,,頂佢個心吖,,,

之後我地就各自返竇,,,






訪客留言 (返回 brianlio123 的日誌)


AnDy_1003 於 2009-05-03 10:15 PM 發表:
CM小東東..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivane 於 2008-11-25 07:21 PM 發表:
你好黑丫....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cs612110 於 2008-11-24 12:58 AM 發表:
點解你黑左咁多ga"""
同埋大個左好多個樣"'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wayne "<>" 於 2008-09-01 04:33 AM 發表:
好中2你D句子,,,頂你個肝,,
我中2,,
的士都有得BOOK,,真係正,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



''南!哈__ 於 2008-08-30 12:16 PM 發表:
你係5係比人溫笨a...快d反來la~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oboe" 於 2008-08-30 02:25 AM 發表:
yo baby."
好耐無黎lu..

我等間都要返school注冊..
9月3就開學lu..
信a班無左你..唔慣..哈!"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]