尋日返學註冊,,,咁9點就出發,,,
去到9點30,,,因為要得另一個chinese,,,
所以係學校上左半個鐘網佢就出現左啦,,,
咁佢要搞左一大堆野先可以註冊,,,
咁註冊一開始就有d小問題出現,,,不過最後都冇野,,,
個程冇咩特別,,,
after then,,,去左town center,,,為左madonald個杯,,,
咁我地就去左食啦,,,
因為佢有6 個唔同colour,,,咁我就有5個,,,
但我唔知另一個係咩色,,,我諗要問下的員工先得,,,
之後,,,因為我地想做野,,,
so,,,要搞個NI,,,咁食完就去左job center,,,
諗住搞個NI,,,點知佢就叫左我地去connection,,,
去到connection個野問左d野之後就比左個電話比我地,,,
叫我地打去問點搞,,,我頂佢個肝,,,
搞左一大輪,,,得個電話,,,
咁我地就decide遲d再搞,,,
之後就去左book的士,,,
因為sunday要搬,,,
咁我地去到個taxi center個到就同個野講話我要搬屋,,,
個野就話依到唔可以幫你搬屋,,,
我就話得幾個行李,,,係搬host family,,,
咁個野就話ok,,,比左個地址佢,,,
諗住問佢幾錢啦,,,
點知佢一句話sunday好貴,,,
唔知,,,
nice,,,頂佢個心吖,,,
之後我地就各自返竇,,,
|