| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
| OK好玩加冇奈GA一日... |
分類: 未分類 |
今日返學都幾好玩,,,因為色左幾個mac,,,hk同chinese,,,
今日食lunch個陣,,,真係好冇奈,,,加左條SAUSAGE同一D POTATO就要多80P,,,
咁就洗左我3 pound...
因為有個mac唔知做咩日日就係食方包,,,又唔加野bo,,,
真係頂佢唔順,,,不過都好ga,,,色節儉,,,
所以我決定由聽日開始食SANDWICH,,,
都好過佢啦,,,加D HAM,,,唔洗咁冇奈...
今日早上行去BUS STOP個陣真係好冇奈,,,又大風又大雨,,,
把姐都比佢吹返左,,,有帶點冇助GA感覺咁啦,,,不過都幾好玩GA...
講返尋日先冇奈,,,諗住TOP UP TEN POUND係個PHOTO就可以打好奈啦,,,,
等我鐘狂打返屋企,,,頂佢,,,打左唔知有冇10分鐘,,,TEN POUND就得返95 P,,,貴到想喊,,,
今日又TOP UP左5 POUND,,,但係我唔會打返屋企啦,,,等佢地打比我啦,,,都幾好ga…
尋日搭BUS返屋企個陣訓左搞到MISS左一個站落車,,,好彩唔係好遠,,,唔係行死我都得,,,
|
|
|
to wangtam99:多謝你GA關心,,,我會記住D路嫁啦,,,哈哈 TO ''' Bully' :我會GA,,,我都希望你可以快樂咁生活啦,,, TO WaYnE___ :都有d唔習慣GA,,,次次都係得我一個講冷野,,,講完又冇人寸返我,,,都幾冇奈嫁,,,
|
|
|
東東.. 在那裡要小心d呀 人生路不熟.. 好掛著你呀^^"
|
|
|
''' Bully' 於 2008-05-04 08:19 PM 發表:
+油R,東' 一個人在那邊, 要好好保重,希望你有更多好朋友吧'
|
|
|
東,,真高興看見你有了新的生活,,, 更有了新的日記,, 怎樣了?沒有我們習慣嗎?? 不要太辛苦,,要加油,,,保重喔記得,~
|
|