今日比平時早左1個鐘起身,,,搞到D計劃唔同曬,,,
原本諗住睇兩套電影再+幾集PRISON BREAK咁就一日啦,,,
點知早左,,,咁就唔好浪費D電影,,,出去CYCLING,,,唔知好彩定點,,,
諗住去GA地方去唔到,,,但係就比我開發左好多以前味去過GA路,,,
之後咁就返去CENTRE,,,TOP UP左10磅係個電話到,,,心痛,,,
之後買左幾隻杯,,,返屋企,,,一個上午,,,
聽個HOME媽話個兩個RUSSIAN下個星期日泥,,,兩個BOYS,,,
期待中,,,