放假的第4日... - BRIAN 日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
BRIAN 日記
brianlio123
暱稱: BRIANLIO
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
enrolment the GCSE
looked my new host f...
went back to host fa...
moved ,,,
shopping in london i...
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 946
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 26 日  星期四   晴天


放假的第4日... 滿足 分類: 未分類

 今日比平時早左1個鐘起身,,,搞到D計劃唔同曬,,,

原本諗住睇兩套電影再+幾集PRISON BREAK咁就一日啦,,,

點知早左,,,咁就唔好浪費D電影,,,出去CYCLING,,,唔知好彩定點,,,

諗住去GA地方去唔到,,,但係就比我開發左好多以前味去過GA路,,,

之後咁就返去CENTRE,,,TOP UP左10磅係個電話到,,,心痛,,,

之後買左幾隻杯,,,返屋企,,,一個上午,,,

聽個HOME媽話個兩個RUSSIAN下個星期日泥,,,兩個BOYS,,,

期待中,,,






訪客留言 (返回 brianlio123 的日誌)


brianlio 於 2008-06-27 11:07 PM 發表:
SURE鬼人啦,,,依到冇咩CHINESE,,,
依到唔凍唔熱好舒服,,,一流
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wayne' 於 2008-06-27 01:04 PM 發表:
第4季要9月1先有lo,,真係有排等,,
5少?甘係外國人定中國人先??
你哥bin凍5凍ga??呢bin熱到死左,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



brianlio123 於 2008-06-27 02:27 AM 發表:
TO:Wayne'我都睇到第三集啦,,,不過冇野做再睇姐,,,依嫁等緊第4,,,
都唔小GA,,,唔錯唔錯,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wayne' 於 2008-06-26 11:57 PM 發表:
PRISON BREAK睇到BIN到A???
我睇5第3季了,,AHAHAHAH~
哥BIN多5多令女A???HAHAH~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]