店一店我會有意外既收穫哦^___^
bu1216
暱稱: "五月°+
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-24
6-8-09
心理測驗@口@
6月20
久別重逢^____^
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 89
今日人氣: 3
累積人氣: 1604
 2007 年 12 月 18 日  星期二


....  

最近都無咩心情打野..'

今日係DRESS CASUAL DAY.."

我地班得圍村一個人著便服.."

今次便服日好特別.."

因為如果有一班D同學100%參加.."

甘就會有一個MISS/SIR就會著校服.."

呵呵.."見到MISS PANG著校服.."好可愛..>O<"

...........聽日係SCHOOL PHOTO DAY.."

後日係STUDENT ACTIVITY DAY.."

大後日開始放假.."我班打算果日夜晚去BBQ.."

叫埋馬SIR.."

不過我打算唔去.."

............仲要去健康驗查.."

星期6開始補課.."

補完課之後容太請我地成班去飲荼哦.."

呵呵.."佢死硬.."

敏兒叫我地果日唔好食早餐一齊食窮佢..">O<"

 

.........................仲以為老豆&媽咪唔記得我生日添.."

點知我一溫書佢地就拎個蛋糕出黎.."

呵呵..好驚喜.."

多謝你地...">W<"

 

今年第一次收到書做生日禮物..-______________-"THX圍村

THX 魚魚,熊仔,YU ,IVY ,YANE,金考,嘉茵,健健,..."

 

  
發表時間:2007-12-18 07:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 12 月 16 日  星期日


生日快樂~  

呵呵..

生日快樂.."

今日又大一歲啦.."

老左好多哦.."(已經正正式式係成人啦.."=])

琴晚第一個人同我SAID生日快樂既係魚魚哦.."
呵呵..12點岩岩好.."=]

THEN係熊仔..

健健..

嘉茵..

杰..

....

今日去左山頂去過生日.."

行得好辛苦呢.."

不過知道你好比心機去預備..

不過..-_____________-"衰人遲到..

返到屋K....

....

好累想ZZZ所以簡得就簡...

生日比人迫都算係第一次..-____________-"

 

  
發表時間:2007-12-16 08:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 12 月 15 日  星期六


心情仲味平覆  

.....心情仲係好差勁....

周不時會諗起比賽結果出黎果一刻....

好單....

個個女仔都抱埋一齊喊...

本黎諗住輸都無所謂因為我地得到友誼...

但係到左果一刻..我做唔到...

魚魚佢果班WIN本黎應該替佢開心...

但....

""你地動作好好,好齊..但比起其中班你地班比聲就細聲左D""(評判)

.....我地得29個人..人地班44個人..我地就係輸於聲唔夠大..??

老師係咪盲???....................................(太可惡)

可以入圍果D班都係甘岩係果D評審老師既班...

所以好多人唔服氣,,,我都係...我超唔服....................

 

敏兒佢地話係星期1返叮再黎多次..

我..唔想參加...

反正唔係公平既賽事就算我地點努力都係輸比果D有班主任做評判既班

甘又點解要再去玩..!!???

我地班輸左果時..

入到圍既B班CAMAN積刻去抱住我地班喊緊松松..

而魚魚你...........

所以好嬲你...

 

....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

今日又同媽咪去藍田逛..

心情差點逛都係甘...

本黎仲諗住今個生日既願望係我地班可以WIN到呢個比賽..

仲要係超級精彩甘WIN..

但E+唔駛LO...

呵呵

 

P.S.聽日係我生日...話甘快又老一年..

希望聽日開開心心..

屋企人身體健康..

同學學業進步..

朋友開開心心..

老師工作愉快..(除左D評判老師..我就係甘可怕..邊個叫你地唔公平!!!!)

自己上到中六..

呵呵

好多謝MISS PANG係合唱果日到場支持我地...

多謝您..真係好多謝您..除左馬SIR你就係E+最關心我地支持我地既MISS..

個個MISS&SIR都對我地有偏見而你由第1日見我地到E+都係以常人唔同既眼光..

點解個個MISS&SIR都會認為A班就係最唔乖..!!?

因為舊年果班既原故..!?

甘點解要將我地當係佢地...????

麥舊年果一班就代表左我地呢班...!!!!????????

  
發表時間:2007-12-15 07:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 12 月 15 日  星期六


大合唱  

比賽輸左..

成班都好失落..

有唔少女仔喊...

包括我呢個大喊包...

THEN..返屋K..

9點就訓覺

 

合唱時個髮型

失望..上到台無人幫我地影到相

一個開心而失落既回憶就甘完左..

  
發表時間:2007-12-15 11:39 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 12 月 14 日  星期五


2007-12-14  

再次失約

唔想同你傾

  
發表時間:2007-12-14 07:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]