 今日一早就起左.."
食左早晨換埋33.."
THEN準時出現係M記門口.."
-______-"突然覺得好似全世界得我一個人係最最最蠢蠢.."
佢地個個都遲到.."
魚魚遲左一分鐘.."
吳婉最最誇張遲左20幾分鐘.."
THEN搭車車去觀塘M記.."
食早餐.."
見到黃富X.."
叫佢同我地一齊去搭車車.."
佢話好不過好耐都唔見鬈毛出現.."所以我地甩低佢地去左搭車車先.."
本黎同YANE,ANNIE&敏兒一齊去.."
不過佢地係總站上車車.."
而我地係係中途站上車車.."
所以我地一見到有車車就上左去.."
SO...
哇哇.."好多人呢.."一路上有好多人上車車.."
SO到最後好多人都上唔到車車.."
好彩我地上到姐.."<<<<<<<<壞心地既人..-_______-"
去到海洋公園..."
好多人.."除左我地學校仲有其他學校既人.."
MISS&呀SIR係甘叫我地唔好遲到.."
不過佢地自己都遲到.."= ="呵呵
入左去.."
吊車車..>M<"
..........................................
(甘瘀既野唔打..."-_____-)
佢地去左PLAY過山車.."
而我就企左係度呆等..- -"
THEN去玩激流.."
- -"成身濕晒..."落湯雞雞=]
好凍.."不過無計.."
THEN去左太空摩天輪.."
呵呵我緊係死都唔玩啦.."- -"
THEN上返去跳樓機果邊.."
果時已經係12點幾.."
THEN係長登度坐係度食野.."
比一隻大蜜蜂騷擾左好耐.."-_____-"
THEN食完野去玩.."
飛天鞦韆..."-___________-"比20幾個人迫上去.."
.....................(都係一D瘀野唔打.."=[)
鯊魚驚到喊..">M<"好恐怖.."
THEN玩完...'我一路行一路腳震.."= ="
佢地去左玩海盜船.."
而我成程抱住肥康玩GAME得到既大獎黃豬豬係度等..."
佢地連續玩左2次.."-_____-"<<<<<變態的.."
THEN有D人去左玩瘋狂過山車.."
果時已經3點幾.."
所以成班要返返去山下.."
又係吊車..."Oo>_________<oO"
..........................
去到山下.."
MISS點左名出左去影班相.."
THEN又入返去玩.."
今次玩左幻彩旋轉熊貓(大家一定會話唔係木馬咩..!!??"因為佢E+果D改左做熊貓.."可能係因為E+黎左盈盈&樂樂.."-___-")
THEN去左玩昇空奇遇.."
OH MY GOD.."
只係小朋友玩都甘高.."OMO"
因為山上既摩天輪成日都停所以呢個小摩天輪都算完左我既夢..= ="(不過都已經吓死我啦.."Oo>M<oO)
THEN我同FELI&YANE去去左玩多次幻彩旋轉熊貓.."- -"
>W<我愛死佢啦.."^O^"
THEN走人.."
出去旺角..'
MONA叫左一駕紅色小巴.."
好衰人個衰人司機>M<"
我地個個都要比$20出旺角.."
BUT佢超載.."
成18個人計個衰人司機19個人..">M<"
最離譜係佢超速101>MMMMMMMMMMMMMMMMM<
激死我啦Oo>_______<oO"
佢仲要係隧道度CUT2條線>M<"我唔想死啦.."
><"YUMI全程係度嘔.."
個死衰人司機.."
我班叫個司機唔好開甘快.."
BUT MONA反而鬧我地.."
咩事..?
THEN落左車車佢自己一個人走左去.."
打電話比佢佢唔聽.."
本黎大家都好嬲佢比佢甘樣一做.."
大家仲家真佢..."
THEN我地唔理佢自己去搵野食.."
由6點幾行到8點幾.."
今日係恩既生日..佢出到黎見到我地甘.."
佢喊....
YANE&FELI都喊.."
THEN叫左MONA出黎..
一齊食野傾店佢.."
行到旺角地鐵站出面.."
THEN MONA都出現.."
佢拉左我係角落頭問我發生咩事..'
- -"因為你D事.."(呢句我無講到出黎..")
THEN 恩,YANE&FELI突然走左.."
而班男仔又自己走左..."
THEN敏兒亦都帶我走.."
只剩返MONA一個...
去到9龍灣已經9點幾.."
THEN去左一個酒家.."
班BOY都係度.."
THEN CALL恩黎..'
不過佢要搭最後一班船返屋K.."
THEN得我地12個人一齊打邊爐.."
個個都好唔開心.."
D男仔個個係甘飲啤酒而我,敏兒&健健係甘食蝦.."
心情好差.."
到左11點半走人.."
同肥康一齊追BUS-_______-"
THEN佢送我去到屋K樓下.."
返到屋K已經12點幾.."
THEN同你傾左粒幾鐘.."
THEN去訓覺覺豬.." |