店一店我會有意外既收穫哦^___^
bu1216
暱稱: "五月°+
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-24
6-8-09
心理測驗@口@
6月20
久別重逢^____^
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 89
今日人氣: 4
累積人氣: 1605
 2007 年 12 月 8 日  星期六


煮飯-______-"  

今日起身時已經12點啦.."-__________-"好累累.."

THEN洗33.."

吃左早餐定午餐..?-   -"

又去訓覺覺豬.."

起身時5點幾.."

哥哥去左返工.."

所以今日由我黎煮DINNER.."

=   =".....

......有D太淡有D太鹹-       -"唉....

..................."

  
發表時間:2007-12-09 11:36 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 12 月 8 日  星期六


7/12 旅行日*  

今日一早就起左.."

食左早晨換埋33.."

THEN準時出現係M記門口.."

-______-"突然覺得好似全世界得我一個人係最最最蠢蠢.."

佢地個個都遲到.."

魚魚遲左一分鐘.."

吳婉最最誇張遲左20幾分鐘.."

THEN搭車車去觀塘M記.."

食早餐.."

見到黃富X.."

叫佢同我地一齊去搭車車.."

佢話好不過好耐都唔見鬈毛出現.."所以我地甩低佢地去左搭車車先.."

本黎同YANE,ANNIE&敏兒一齊去.."

不過佢地係總站上車車.."

而我地係係中途站上車車.."

所以我地一見到有車車就上左去.."

SO...

哇哇.."好多人呢.."一路上有好多人上車車.."

SO到最後好多人都上唔到車車.."

好彩我地上到姐.."<<<<<<<<壞心地既人..-_______-"

去到海洋公園..."

好多人.."除左我地學校仲有其他學校既人.."

MISS&呀SIR係甘叫我地唔好遲到.."

不過佢地自己都遲到.."=   ="呵呵

入左去.."

吊車車..>M<"

..........................................

(甘瘀既野唔打..."-_____-)

佢地去左PLAY過山車.."

而我就企左係度呆等..-   -"

THEN去玩激流.."

-   -"成身濕晒..."落湯雞雞=]

好凍.."不過無計.."

THEN去左太空摩天輪.."

呵呵我緊係死都唔玩啦.."-   -"

THEN上返去跳樓機果邊.."

果時已經係12點幾.."

THEN係長登度坐係度食野.."

比一隻大蜜蜂騷擾左好耐.."-_____-"

THEN食完野去玩.."

飛天鞦韆..."-___________-"比20幾個人迫上去.."

.....................(都係一D瘀野唔打.."=[)

鯊魚驚到喊..">M<"好恐怖.."

THEN玩完...'我一路行一路腳震.."=   ="

佢地去左玩海盜船.."

而我成程抱住肥康玩GAME得到既大獎黃豬豬係度等..."

佢地連續玩左2次.."-_____-"<<<<<變態的.."

THEN有D人去左玩瘋狂過山車.."

果時已經3點幾.."

所以成班要返返去山下.."

又係吊車..."Oo>_________<oO"

..........................

去到山下.."

MISS點左名出左去影班相.."

THEN又入返去玩.."

今次玩左幻彩旋轉熊貓(大家一定會話唔係木馬咩..!!??"因為佢E+果D改左做熊貓.."可能係因為E+黎左盈盈&樂樂.."-___-")

THEN去左玩昇空奇遇.."

OH MY GOD.."

只係小朋友玩都甘高.."OMO"

因為山上既摩天輪成日都停所以呢個小摩天輪都算完左我既夢..=   ="(不過都已經吓死我啦.."Oo>M<oO)

THEN我同FELI&YANE去去左玩多次幻彩旋轉熊貓.."-       -"

>W<我愛死佢啦.."^O^"

THEN走人.."

出去旺角..'

MONA叫左一駕紅色小巴.."

好衰人個衰人司機>M<"

我地個個都要比$20出旺角.."

BUT佢超載.."

成18個人計個衰人司機19個人..">M<"

最離譜係佢超速101>MMMMMMMMMMMMMMMMM<

激死我啦Oo>_______<oO"

佢仲要係隧道度CUT2條線>M<"我唔想死啦.."

><"YUMI全程係度嘔.."

個死衰人司機.."

我班叫個司機唔好開甘快.."

BUT MONA反而鬧我地.."

咩事..?

THEN落左車車佢自己一個人走左去.."

打電話比佢佢唔聽.."

本黎大家都好嬲佢比佢甘樣一做.."

大家仲家真佢..."

THEN我地唔理佢自己去搵野食.."

由6點幾行到8點幾.."

今日係恩既生日..佢出到黎見到我地甘.."

佢喊....

YANE&FELI都喊.."

THEN叫左MONA出黎..

一齊食野傾店佢.."

行到旺角地鐵站出面.."

THEN MONA都出現.."

佢拉左我係角落頭問我發生咩事..'

-     -"因為你D事.."(呢句我無講到出黎..")

THEN 恩,YANE&FELI突然走左.."

而班男仔又自己走左..."

THEN敏兒亦都帶我走.."

只剩返MONA一個...

去到9龍灣已經9點幾.."

THEN去左一個酒家.."

班BOY都係度.."

THEN CALL恩黎..'

不過佢要搭最後一班船返屋K.."

THEN得我地12個人一齊打邊爐.."

個個都好唔開心.."

D男仔個個係甘飲啤酒而我,敏兒&健健係甘食蝦.."

心情好差.."

到左11點半走人.."

同肥康一齊追BUS-_______-"

THEN佢送我去到屋K樓下.."

返到屋K已經12點幾.."

THEN同你傾左粒幾鐘.."

THEN去訓覺覺豬.."

  
發表時間:2007-12-08 07:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 12 月 6 日  星期四


見左啦.."  

今日終於見左果D外評既人啦.."=x="

..."好驚..."死啦..3分1機會哦..">M<"

好驚佢選中左我.."

今日見面表現得好差呀.."

果個人一直望住我講野.."搞到我唔知點好.."

連自己既坐枝都好無信心.."-__________-"(比同學叫焦慮妹係應該..)

CHAT左大約20分鐘THEN走得人.."

佢話要等到星期3朝早先公報個名單.."

所以呢個星期都無心機..Oo>________<oO"

呢個世界好灰~~~>M<"

今日又係留左係學校度練歌..'

加油向住目標進發.."

拎左班3啦..>M<"

激死D人唔知係咪特登印錯晒..">M<"

所以要再印過批..

又要再比$$..

今次比人呃左啦..>M<"

唉.........................................

 

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

YA~海洋公園等我哦..'

聽日我地就會見面啦..">W<"

不過聽日媽咪要返大陸..Oo>__________<oO"

聽晚同D同學去打邊爐>W<"

呵呵..."

 

 

>W<I LOVE YOU VERY MUCH!!!!!!!!!

 

  
發表時間:2007-12-06 09:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 12 月 5 日  星期三


星期3啦*  

唔知唔覺已經星期3啦.."(-            -"其實日日係甘希望呢個星期結束..日子一D都唔易過..">M<)

聽日就要同果D校評既人見面啦.."好驚.."-        -"驚過同情人約會.."(雖然我咩試過..不過都估到..")

好想聽日自己病唔駛返學..>W<呵呵.."甘就世界和平~~(=    ="痴人說夢話..)

....唉...真係好唔想去.."

今日經過果件事之後唔知WHY好憎你.."

好黑人憎..

真係估唔到你係甘既人.."

如果可以好想將你刪除左...

 

點解D人做野可以唔顧人既感受..?

唔知你係有意定無意..

不過無所謂因為我地唔係好好FD

所以你想點做就點做啦...

 

 

 

P.S.傷心...旅行無回憶可以留

 

  
發表時間:2007-12-05 07:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 12 月 4 日  星期二


星期2*  

...今日又係好早就返到SCHOOL.."

琴日一早就上床訓覺覺豬(^oo^)"

不過仲係好似唔多夠訓哦..">O<"

今日上堂時間過得好慢慢..T^T"好想訓覺覺豬.."

不過死撐到落堂=P"西利呢!~

LUNCH練歌&AFTERSCHOOL都係..">W<"

....(要打咩呢..?@@?")

........

今日松松&小明成功地7左-        -"(好無聊既日記..")

呀..有一樣野好失望.."

本黎同金考做日記交易不過最後失敗左.."

佢只用薄寫而我係BLOG.."所以最後放棄呢個計劃.."

唉..

琴日PE堂做運動搞到E+條腰好痛Oo>_________<oO"

呀....失望本黎放暑假成功增肥不過琴日磅重又減左1KGT^T"

身高唔知WHY竟然少左1CM..-     -"

 

P.S.YA~旅行日果日去完海洋公園玩就會同D同學去金鐘打邊爐...>W<"

  
發表時間:2007-12-04 07:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]