| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 2007 年 11 月 28 日 星期三  |
黑仔星期3  |
|
 今日..Oo>___________<oO返學遲到.."
嗚嗚...
好慘呀.."我已經比平時早左出門口.."
不過.........
等車車等極都無啦..>M<"衰人小巴"
本黎今日要早D返去.."
因為今日有咩SPORT XXXX"
要全校一齊做體操.."
=____________="好樣衰..."
返到去...D人已經開始做體操.."
而隔離間中學D人就好似睇表演甘圍住欄杆係度邊笑邊欣賞...
我地呢班...馬戲團...-_________-"
無奈~~~
THEN上到課室上堂.."
派左上次CLIT TEST.."
差到死..
因為上次覆診無返到去.."
所以上次D練習既答案我無拎到..."
....................."你做咩沉淪..你之前唔係好好咩..?"
係接過PAPER時MISS話我.."
好無用呢-_________-"
不過算啦.."
LUNCH無去到TEEN GROUP既MEETING...
因為心情低落......
&要練歌..."
齊心左啦..大家再比D心機..."
小明玩3ON3籃球賽傷左隻腳..
希望佢快D好返啦..&唔知係咪我亂估...
不過真係好真實...
嘉茵好關心小明..不過可能我睇錯..
但如果真係..就要好好珍惜對方..
因為2個人可以係一齊係緣份(學人..=])
...聽日有ENG LIST TEST&CHIS TEST.."
CHIS有成100幾頁..'
有排溫-____________-"
要加油呀~~~~~~>3<
P.S你好肉麻呢..估唔到你係甘既 ..講D野甘有殺傷力..一定經過訓練啦
|
|
|
 2007 年 11 月 27 日 星期二  |
...  |
|
 琴日OK的夜訓.."
最近都好容易就會累.."
今日早上起身返學覺得好似有鼻水..而且係甘打噴嚏.."
辛苦....
今日派左之前既ENG TEST.."
成績OK.."
今日又留左係學校練歌.."
今日LUNCH全班一齊食.."
全班一齊訂飯盒.."
好溫馨>/////<" |
|
|
 2007 年 11 月 26 日 星期一  |
魔鬼日:::星期1  |
|
 琴日2點到先訓覺覺豬..."
又係夜行俠.."
今日起身發覺有D野唔同左..."
我....>/////<我
HELP....都唔知點解會甘..
我一D記憶都無..."
我完成唔知道有呢件事..."
今朝起身好無奈.."-_____________-"唉..
唔通我夢遊...!!!!!!?O口O"?
HELP......................
今日起身好累累..
返到學校溫左一陣書THEN DICT.."
DICT完.."
上堂上堂&ALSO上堂
釣魚釣魚&ALSO釣魚
呵呵好押韻哦..=P.."
THEN LUNCH練歌AFTERSCHOOL練歌.."
有D人偷左.."
其他人都已經開始團結..不過就係得果幾個人成日離群.."
唉...煩呢..!!!>________<"
MISS LEUNG無端端入左黎.."
"""你地甘團結既..!?其他班都無好似你地甘團結.."""
呵呵..係果一刻好開心..."
不過呢D係假象.."
THEN走人...
返到屋K就5點半.."
洗白白&食DINNER.."
就甘又8點啦.."
星期4又有CHIS TEST.."
而且有成百幾頁紙.."-_____________-"
要加20個油.."
...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
今日好唔開心....
因為HIST TEST出黎既成績唔多好.."
雖然已經慣左.."
但我唔想原地踏步..."
....我想衝出呢個困局...但次次都唔成功...
..........
唉...圍村你好白痴呢...
我唔開心...你就唔好成日煩我..
比我安靜下你係甘問問問係甘對我眨眨眨...
你係男仔黎嫁
唔好甘娘娘腔>M<"
以為仲係甘煩我要同MISS要求調位
好掛住你....... |
|
|
 2007 年 11 月 25 日 星期日  |
行街..累累  |
|
 琴日都係OK的夜訓..":]
今日好早又起左身.."-________-"
唔知WHY次次放假都會好早就起左身.."
而返學日日都懶床.."Oo>__________<oO"
今日早上都係度背書..'
到了晏就就同媽咪去行街.."
1點幾出發去藍田.."
逛左2個幾鐘.."
大家一定會以為我有好多戰利品.."
講起傷心.."
係""""一件都無""""..>M<"
THEN媽咪一齊去觀塘再戰.."
唉.."都係無.."
不過哥哥就汁到寶..."
佢無去不過有2年戰利品.."
琴仔&華仔都有,,"
而我...>M<"一件都無.."
嗚嗚嗚.."
一直逛到5點幾先入屋K.."
一揪二爛.."
都唔係我既..>>>>>>甩晒佢入垃圾桶>W<哈哈哈哈哈哈我要毀滅晒佢(不過無做到.."-_____-")
THEN返到屋K.."
叫左PIZZA食.."
SO DINNER好過就KO左.."
一直背書背到E+.."
仲味OK...>MMM<"
要再加10個油..>W<"
I LOVE U |
|
|
 2007 年 11 月 25 日 星期日  |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 30 | »
|