店一店我會有意外既收穫哦^___^
bu1216
暱稱: "五月°+
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-24
6-8-09
心理測驗@口@
6月20
久別重逢^____^
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 89
今日人氣: 5
累積人氣: 1643
 2007 年 11 月 28 日  星期三


黑仔星期3  

今日..Oo>___________<oO返學遲到.."

嗚嗚...

好慘呀.."我已經比平時早左出門口.."

不過.........

等車車等極都無啦..>M<"衰人小巴"

本黎今日要早D返去.."

因為今日有咩SPORT XXXX"

要全校一齊做體操.."

=____________="好樣衰..."

返到去...D人已經開始做體操.."

而隔離間中學D人就好似睇表演甘圍住欄杆係度邊笑邊欣賞...

我地呢班...馬戲團...-_________-"

無奈~~~

THEN上到課室上堂.."

派左上次CLIT TEST.."

差到死..

因為上次覆診無返到去.."

所以上次D練習既答案我無拎到..."

....................."你做咩沉淪..你之前唔係好好咩..?"

係接過PAPER時MISS話我.."

好無用呢-_________-"

不過算啦.."

LUNCH無去到TEEN GROUP既MEETING...

因為心情低落......

&要練歌..."

齊心左啦..大家再比D心機..."

小明玩3ON3籃球賽傷左隻腳..

希望佢快D好返啦..&唔知係咪我亂估...

不過真係好真實...

嘉茵好關心小明..不過可能我睇錯..

但如果真係..就要好好珍惜對方..

因為2個人可以係一齊係緣份(學人..=])

...聽日有ENG LIST TEST&CHIS TEST.."

CHIS有成100幾頁..'

有排溫-____________-"

要加油呀~~~~~~>3<

 

P.S你好肉麻呢..估唔到你係甘既 ..講D野甘有殺傷力..一定經過訓練啦

  
發表時間:2007-11-28 04:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 11 月 27 日  星期二


...  

琴日OK的夜訓.."

最近都好容易就會累.."

今日早上起身返學覺得好似有鼻水..而且係甘打噴嚏.."

辛苦....

今日派左之前既ENG TEST.."

成績OK.."

今日又留左係學校練歌.."

今日LUNCH全班一齊食.."

全班一齊訂飯盒.."

好溫馨>/////<"

  
發表時間:2007-11-27 08:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 11 月 26 日  星期一


魔鬼日:::星期1  

琴日2點到先訓覺覺豬..."

又係夜行俠.."

今日起身發覺有D野唔同左..."

我....>/////<我

HELP....都唔知點解會甘..

我一D記憶都無..."

我完成唔知道有呢件事..."

今朝起身好無奈.."-_____________-"唉..

唔通我夢遊...!!!!!!?O口O"?

HELP......................

 

今日起身好累累..

返到學校溫左一陣書THEN DICT.."

DICT完.."

上堂上堂&ALSO上堂

釣魚釣魚&ALSO釣魚

呵呵好押韻哦..=P.."

THEN LUNCH練歌AFTERSCHOOL練歌.."

有D人偷左.."

其他人都已經開始團結..不過就係得果幾個人成日離群.."

唉...煩呢..!!!>________<"

MISS LEUNG無端端入左黎.."

"""你地甘團結既..!?其他班都無好似你地甘團結.."""

呵呵..係果一刻好開心..."

不過呢D係假象.."

THEN走人...

返到屋K就5點半.."

洗白白&食DINNER.."

就甘又8點啦.."

星期4又有CHIS TEST.."

而且有成百幾頁紙.."-_____________-"

要加20個油.."

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

今日好唔開心....

因為HIST TEST出黎既成績唔多好.."

雖然已經慣左.."

但我唔想原地踏步..."

....我想衝出呢個困局...但次次都唔成功...

..........

唉...圍村你好白痴呢...

我唔開心...你就唔好成日煩我..

比我安靜下你係甘問問問係甘對我眨眨眨...

你係男仔黎嫁

唔好甘娘娘腔>M<"

以為仲係甘煩我要同MISS要求調位

 

 

好掛住你.......

  
發表時間:2007-11-26 08:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 11 月 25 日  星期日


行街..累累  

琴日都係OK的夜訓..":]

今日好早又起左身.."-________-"

唔知WHY次次放假都會好早就起左身.."

而返學日日都懶床.."Oo>__________<oO"

今日早上都係度背書..'

到了晏就就同媽咪去行街.."

1點幾出發去藍田.."

逛左2個幾鐘.."

大家一定會以為我有好多戰利品.."

講起傷心.."

係""""一件都無""""..>M<"

THEN媽咪一齊去觀塘再戰.."

唉.."都係無.."

不過哥哥就汁到寶..."

佢無去不過有2年戰利品.."

琴仔&華仔都有,,"

而我...>M<"一件都無.."

嗚嗚嗚.."

一直逛到5點幾先入屋K.."

一揪二爛.."

都唔係我既..>>>>>>甩晒佢入垃圾桶>W<哈哈哈哈哈哈我要毀滅晒佢(不過無做到.."-_____-")

THEN返到屋K.."

叫左PIZZA食.."

SO DINNER好過就KO左.."

一直背書背到E+.."

仲味OK...>MMM<"

 

要再加10個油..>W<"

 

 

 

 

I LOVE U

  
發表時間:2007-11-25 09:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 11 月 25 日  星期日


2007-11-25  

  
發表時間:2007-11-25 10:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]