| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 12 月 6 日 星期四  |
|
-V-''這幾天.. 
|
|
這幾天都沒有時間上網..
說說這幾天BA..=V=''
12月4.[2]
-V-''這天要做值日..
企門口..中午跟咀兒食午飯..金田中@V@.
下午補完習
DINNER去左食BUFFET..WITH MY FAMILY..
-V-''hehe..
12月5[3]
早上沒有機會進睡..
中午食飯等了很久..
放學咀兒車我..換完3去囉fu..
之后打機^^..
回家去..
-v-''今天..
早上都是坐咀子車..
=_=開始生他氣了..
關係令我什感覆雜..
中午想食m記..
但看見咀兒食金田中.
不禁拉大隊去..
美味的@v@..
食完趕番去做值日..
...
...
|
|

|
|
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
|
我跟他 
|
|
星期六的課堂最好..
因為無數學..-v-''hehe..
下午番完工找咀兒..
搵佢之前同小明去左body shop..
佢買左d 野..@@..
之后咀兒黎左接我.
我們去了打左陣機..
然後陪佢拉頭法.!_!.
等左三小時@v@..
餓死我咁濟..之后買左個m記包..
好味@~@..
然后去美食節..哈..
又大食一餐..食完歸家..
|
|

|
|
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
|
今天‵ 
|
|
-v-''
想不到這個主題叫什麼才好..
早上十點多起床..
找會話的資料..
然后跟baba去食飯..
食完去左買..Levi's..
-口-''太長..早得哥陣換番..- -
唯有天日行多一次..
6點中出去..搵咀兒..
去打左陣機..之后食野..
食完野再去超市買野.
之后back home..-v-'
|
|

|
|
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
|
幸運兒... 
|
|
-V-
今天是一個依然係一個好日子..
雖然見到某個人..dow左陣無事了
都無乜損我的心情..
哈..
中午跟食飯過后..
咀兒來探我..
班班也來探我..^^..
還有..同學仔跟我說我中了獎
很幸運..^^雖然只是一點兒錢..
但我真的很快樂..
第一次..
這是我人生的第一次..
=V=''哈...
下午很高興//
可以睇電影..
今日真係好開心..^^
天日咀兒會送恐龍仔比我..-3-YEAH..
|
|

|
|
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
|
2007-11-28 
|
|
冷死了..
早上還要做廣播操..
攞命的...@_@
中午趕快地食過中午便上實習..
然後..
-v-''下午上堂偷偷睡了..
第8節努力問數..
=v=''今日教左人做左少少數..^^
好開心..終於有野可以發下..
hehe..努力牙..^^
|
|

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 29 | »
|