busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

BUT,,,

 

對唔住NA,,,呀 B B B B B,,,,

我 應 承 你 既..BABY!!我 食 埋 呢 包 唔 食 架 NA,,

CANCER 咁 大 件 事?? ,我 要 乖 乖 食 香 口 膠 牙 麻,,KA 2,,,

_______________________________

今日二點先起身,,,起身就叫人食野,,,**

之後玩電腦,,四點幾,,佢一起身又屌柒我,,

我屌咩,,一於玩自閉大行動!!KA2

唉,,,係房,,玩自閉,,屌我又唔出聲,,,

好快就9點,,走埋,,,佢地以為我訓左TIM...KA2

我就彈出黎玩電腦NA,,,易極都食哂TIM....哈,,食埋包煙,,頂,,,- -"

牙BBB同我講左好多野,,對唔住NA__**

打住先

 

 

 

 

刊登時間︰2006-06-22 10:51 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?