| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 7 日 星期三 
我的 '內心' 很 醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊ |
|
為 何 你 們 總 是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**
Catch Me When I Fall 
|
|
好無奈牙今日...算吧!....
又落雨NA....我開心麻?....
真係好想___淋雨牙___哈.....
_______________ON9_______________
*唔屎上PE"DUM左PE衫係更衣室...[[[都廢事拎返___哈哈
嬲爆的ENG**PKW個死PK""白痴鬧Q我""
自己發雞盲睇唔到[[[又要我特登落去拎"""勁唔鋸牙XD_))
重到死""個0N9楓仲拍落黎""跌Q哂__咪又係要汁""低B仔**
_________笑笑笑++++++++++++++++++++++++++++++++
勁好笑""一個死KIND子寸咀"""
係佢乜Q都唔知既時候- -我就除左佢條褲NA)))
哇!白色GA**笑爆咀AR(((
________________玩野牙!_________________
放學去公園坐:::WING霖又比人笑佢同鴨咀NA{{KA 2-
六點便返歸了((勁無聊- -唔比開電腦WO-____死ON9__
補習牙""悶悶悶牙""
之後見到勁多小強XDD"有鬼- -?
+++++++++++++++++++++++++++++++++XDDDDD
好無聊牙"""打完...
|
|
刊登時間︰2006-06-07 10:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我想要發瘋,,,,可不可放過我?

|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 53 | »
|