busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

Be Somebody**

 

好煩好煩好煩***想死牙"

"[要爆爆爆爆爆爆  你會發癲!!!!!]

咩都唔柒想知""佢比人打""佢比人嘈{

{關我撚事))屌爆你牙媽個屁NA***

唔好撚煩我NA**好煩牙"""

成Q日搞事___你係咪低撚柒B GA""

搞事唔好撚叫我幫你NA""屌你___

自己又唔係DUCK""嘈乜尻野""

又拉埋我落水::你條仆街""

好撚煩""牙牙牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 ----------------------------

煩煩煩煩煩煩煩!!!!!!!!屌屌屌屌屌屌屌!!!!!!!><

我就發癲""痴Q線[[[精神分裂""思覺失調!!!!

------------------------------------

英文說話18/20**好野**__

冇食飯___***好早就想訓覺**訓覺就乜都唔屎理((

但係又冇訓...哈((

唔知打乜好.....算...

 

刊登時間︰2006-05-25 09:58 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?