|
今日OK NA**""
雖然又比人屌))___又講....唉- -
-----------------------------------
個個死矮仔....你屌我老媽乜春呀"
"屌屌屌""除褲 AR MA""咁撚LAG""
睇你都唔撚夠大NA...毛都未生齊""仆街仔"**
PS::::哈""好白痴的NA***
-----------------------------------
今日都冇乜特別**不想多提____(((
一早起身先醒起**要10 TIMES___!!XDD
抄到手都斷咁濟**即跑返學呀""ON膠膠NA""
哇!!!LUCKY**冇遲到LO((((XDD!!
之後咪上堂落堂"""咁又係咁LO""
比左筒糖肥仔**
放學打左一陣排BALL""
WING霖同易諾兒::好似唔知點咁"""哈**
打完WING霖就走左喇**
易諾兒同我去左商場""嘻""XDD!!
傾左一陣計"""見到肥仔- -哈**
之後返屋企....即ON ICQ..MSN...哈**
又講左一大堆冇乜義意既野--"算吧!!XDD
好悶咁就到左E家咁無聊既時候喇- -
冇乜特別LO**XDD!!
------------------------------------
給我的妍B***
對唔住NA**我聽日去唔到喇(((
別怪我MA?><" ***
禮物一定會後補嫁))___唔好嬲AR***
---------------------------------------
``|||!__;,|'`||◆*`在當天傷我的人﹟`+| 又何必對我乞討,,..?*
|`*◇,,°這幾天` 你並沒有出現在-*`[我的腦海中.....▃+,,﹛?
*{`` 1秒也沒有..° +*◆
_.如若你 聽到 我跟他 相處很 好=)*_____________**
×`-`'..你是 高興抑 或心痛!?★
------------------------------------------------
|