busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

Til I Get Over You::**

 

You just bring me down
So I'm counting the tears 'til I get over you

--------------------------------------------------

今日其實係5/1***不過寫返先XDD**

成晚同個死八婆嗲..嗲嗲下又冇電...吹脤..

一早去左唱歌- -小佢**唔返就仆街...

唱完就同我老婆豬玩....其實好無奈咁周圍行- -

行行肥仔又話落左黎...一黎就屌人-0-好搞野{{{

見賴杏霞條仆街..佢個驚驚青青既樣笑爆咀***

大件事WO::!!佢唔見左廿蚊""!!!"仲唔大叫唔記左廿蚊先"**XDD

佢一見肥仔佢地就一支箭走Q左**

我電話冇電上去差電LO**

打左一陣波""我就要去青衣喇""

輸得好無奈""最後一球!!係死左係我食既波餅到""- -"

之後拎住一袋五個排波既袋..行街- -(PS:"比人偷左一個:")

去左一個公園到搵下我地既童真....哈哈**

玩左一陣...行左一陣就返屋企...

返到屋企食飯...又比人鬧...::**- -

唔打喇""廢事打""***XDD

氹氹轉....如何地轉 嘔心瀝血 原地在轉 轉不出快樂 

 

 

 

刊登時間︰2006-05-01 02:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?