busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

下下= =V

 

妍b病左><嗚...妍b...你唔好死呀!!!嗚!= =V

記住訓多D...唔好食咁多薯片..咁多糖糖...(唔好食我呀!@@)

妍b.....><><><><

____________妍b妍b妍b妍b妍b____________

今日廖廖話我知佢去掃貨...於是我又去喇∼∼呵呵呵∼

不過...去度得返個吉....算...

咁咪諗住去唱K囉...點鬼知又冇房...吹脹...

咁咪買左支仙地去左公園坐囉...

之後又見到班死kind子踢波...成年都唔變...= =V

仲特登省我wo...低b仔.,..廢事嘈D kind子...算∼∼

好無聊咁就返左屋企啦....講完!

 

(轉左)廖廖同我影架貼紙相>3<~

 

 

刊登時間︰2006-02-04 09:56 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?