busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

嗚嗚嗚..悶爆你呀媽叉.... 驚訝

 

琴日因為食飯食飯食飯....so...唔記得寫日記..

今日都係食飯架!!悶爆><><><><

琴日同我架好"嘛嘛"好"爺爺"食飯.......

仲有"八婆""三姑六婆"食飯....好難頂...句句都寸我..

頂唔順沖入廁所發洩一下....好黑人憎呀!!!!!!!

食完之後....自已返屋企玩電腦.....好悶呀!!!!!!

今日就同我呀爸D fd...食飯...雖然我好唔想黎....

但係都因為被迫...黎左....因為我知道...黎就"牛臭"...唔黎就比人"牛"...哈.....,,,.

我而家係極之想死....係我老豆fd屋企玩電腦....

由於過分無聊....提早寫日記...妖!!!

唉唉......成屋人醉醉地....all九唔答八....賭錢...痴孖巾....

忽然間...想同大聲...講句"我好掛住你呀!!!!!><"哈哈..........><

又唔知幾時返屋企......好想尖叫下....."呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!"嗚嗚.....<<<<.

覺得自己好似唔存在咁....係度好慘><好煩...>>>>

be呢ba啦,,''支支炸炸....好煩呀!!!!!!!!!!!..,;;..

好想落去....吸淡新鮮架空氣....,,,.;

救命呀.........>>;;.

好采妍B陪我>3<啜>3<

妍B你個FD咁唔玩得架....哈哈...寸佢真係好玩....HEHE***

﹍--*◆愛上 你 很 孤單…'``*..

■□*``我 怕 我 等到 就要 企爛**..吻 過你 的孤 單〢|!*,.

●*.,,就像 濃 霧 空泛﹏.,"你 去了 想法 便轉彎∴..:;"*

___★'°即使 我已 與你一起..,.*苦 過我 不識 你;:,,. . ,,*

﹡*/\[..我 有我 擁有 自己 天 與 地**.,.//'`

★--*'`不必怕 碰到你■.,再次去緊 你是否 很美**,.,〃

 

 

 

刊登時間︰2006-01-30 11:42 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?