|
琴日因為食飯食飯食飯....so...唔記得寫日記..
今日都係食飯架!!悶爆><><><><
琴日同我架好"嘛嘛"好"爺爺"食飯.......
仲有"八婆""三姑六婆"食飯....好難頂...句句都寸我..
頂唔順沖入廁所發洩一下....好黑人憎呀!!!!!!!
食完之後....自已返屋企玩電腦.....好悶呀!!!!!!
今日就同我呀爸D fd...食飯...雖然我好唔想黎....
但係都因為被迫...黎左....因為我知道...黎就"牛臭"...唔黎就比人"牛"...哈.....,,,.
我而家係極之想死....係我老豆fd屋企玩電腦....
由於過分無聊....提早寫日記...妖!!!
唉唉......成屋人醉醉地....all九唔答八....賭錢...痴孖巾....
忽然間...想同大聲...講句"我好掛住你呀!!!!!><"哈哈..........><
又唔知幾時返屋企......好想尖叫下....."呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!"嗚嗚.....<<<<.
覺得自己好似唔存在咁....係度好慘><好煩...>>>>
be呢ba啦,,''支支炸炸....好煩呀!!!!!!!!!!!..,;;..
好想落去....吸淡新鮮架空氣....,,,.;
救命呀.........>>;;.
好采妍B陪我>3<啜>3<
妍B你個FD咁唔玩得架....哈哈...寸佢真係好玩....HEHE***
﹍--*◆愛上 你 很 孤單…'``*..
■□*``我 怕 我 等到 就要 企爛**..吻 過你 的孤 單〢|!*,.
●*.,,就像 濃 霧 空泛﹏.,"你 去了 想法 便轉彎∴..:;"*
___★'°即使 我已 與你一起..,.*苦 過我 不識 你;:,,. . ,,*
﹡*/\[..我 有我 擁有 自己 天 與 地**.,.//'`
★--*'`不必怕 碰到你■.,再次去緊 你是否 很美**,.,〃
|