| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 4 日 星期四 
我的 '內心' 很 醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊ |
|
為 何 你 們 總 是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**
Don't Break My Heart*** 
|
|
由於本人懶到出汁既關係**
又冇打喇XDD""哈
今日又比PKW鬧- -""好陰公""哈
返屋企拎功課WO**小喇叭XDD""- -
仲話我同熊貓佢地玩::::算...- -"
放學好白痴咁同呀珍佢地嗲""打左一陣波""(PS:無聊的)***
返屋企:::勁無聊LO- - 同我妍BB傾電話"""
玩電腦玩到腰痛AR- -成晚就係咁ICQ..MSN...SMS- -
唔死都冇用"""XDD
好悶呀*****************我的媽MA""""""""""""
而家就訓既時候......................."""
我SIN發覺自己未食飯AR!!!!!!:""哈...唔食算NA- -
唔鬼打NA""--打完""
---------------------------------------------------------------------------------------------------
終於走到這裡 我答應我自己
我要好好的 放開你也放開自己
天空在下著雨 我們都淋著雨
深深一鞠躬 你大聲的說對不起
不要這樣 你會再一次到我懷裡
不要這樣 我會再一次到你懷裡
我是我 你是你 從今後 在天際
就好像流星劃過不再升起
Don't Break My Heart
我心裡 畫一個叉
愛有時差 而心碎是代價
Don't Break My Heart
這易碎的牽掛 你就走吧
You're Still The One For Me
不要再騙自己
I believe I believe
|
|
刊登時間︰2006-05-04 11:53 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我想要發瘋,,,,可不可放過我?

|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 53 | »
|