| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 7 日 星期日 
我的 '內心' 很 醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊ |
|
為 何 你 們 總 是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**
Shadow** 
|
|
今日係周翠珊MISS同佢老公講I笠U既日子喇"**哈哈
MISS今日好靚AR::::::::::::::::::::::::::::::::
:
(PS:哇**笑得幾開針???**)
去完就同呀珍,,NELSON佢地去西九龍食壽司- -""
食完就上左最高個層既遊樂場玩""玩得好開心***哈哈""
玩射籃"""哈

玩個個"拋波入垃圾筒"既物體""哈"玩到痴哂線""
呀珍,,NELSON同伍季明既同志"男定女?"用個膠袋載哂D波拋哂入去""好低B??**- -哈
"哈""
幾鬼白痴咁""拎左D飛***換禮物""換左盒糖"同一個:LOVE既物體"XDD

之後就同佢地走喇***XDD""

答車個陣影的NA__超濛的呀清**
返到屋企九點幾囉***((又要落去食飯""好鬼煩XDD((
最好食的""哈***______
食食下又同__霖__嘈...唉//////////'
點解你同佢都一樣咁黑人憎架???**
自己諗就當真""事實都唔係咁既______,,
算喇""我冇野同你講喇""(((
又係唔開心的""打完NA""
|
|
刊登時間︰2006-05-07 01:02 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我想要發瘋,,,,可不可放過我?

|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 53 | »
|