busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2005 年 12 月 15 日  星期四   落雪

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

病=w=

 

今日心情無奈...><‘今日凍到 好似雪條咁!!!

終於唔住...發燒lu∼∼

樣衰...好辛苦,,.*

但係都仲要返學!!!唉∼∼∼今日差d就LAte...

因為...訓遲左=w=好采...冇遲∼∼時間岩岩好...

哈哈**小息淨係坐係度聽MP3+訓覺><

悶死∼∼返到屋企乜都唔理...訓到好似隻G咁..

一起身間屋就得返我一個咋...不過都有冇人都冇咩分別JA∼

之後自己”碌”左個杯”面”...慘...食完就寫日記LA∼哈哈∼而家就訓LA∼

同自己講句Goodnight><”” 

 

 

 

刊登時間︰2005-12-15 10:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?