busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

哈哈= =

 

今日悶悶下既時候∼∼我忽然想去行街∼∼

咁咪約妍b囉∼∼哈哈∼∼

本身又話去apm= =點知最後係去左打籃球架= =v

打左一陣∼∼話就話打籃球∼∼其實就係度寸人啦∼哈哈∼

妍b佢地d死懶鬼又唔願汁波∼∼

我見個波就”碌”出馬路咪汁囉∼吹脹∼哈哈∼∼

我一行埋去個波就∼”碌””碌””碌””碌””碌”∼”碌”左落斜路(= =”汗)

我呆左睇住個波”碌”呀”碌”呀”碌”呀...笑爆∼∼^^^^

之後又個人汁返比我地∼原來個個人係妍b學校既∼∼icic∼∼

打完去左妍b屋企∼妍b比我睇左xxxD相∼∼笑屎我= =V(妍b唔好嬲呀>>xddd)

返左屋企...食飯= =勁白痴咁就一日=0=哈!

唉...個背隻花哂= =勁痛呀!!!頂!!

算...今日我囉返D錢啦...

之後...又屈我比四百蚊佢...而家好唔鉅....死八婆...

算!寫住咁多先= =講完!

 

 

 

 

刊登時間︰2006-02-03 08:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?