busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

SORRY""]]

 

大舊!!你好白痴!!XDD[[[

--------------------------------------

好唔開心呀.....喊.....***

夜麻麻係度嘈....好煩呀......**

離婚咪離婚囉___"刀都拎埋;;;駛唔駛郁手郁腳呀...

"係咪白撚痴架""好煩呀你地:::

收聲喇"""得唔得呀:::唔關我事架----

離婚就快呀:"唔好煩我呀....

點解你地個個都咁黑人憎架??***知唔知道好煩呀??"""

最好全部都一次過放棄哂喇**唔好拖喇))得唔得呀!!!)

我一早都講左****當我*負心人不會回頭當君子架喇**

你要放就放"""唔關我事呀...::明唔明呀___好煩呀""

係你唔明白我者""叫左你唔好問架喇""煩....

停一秒都唔得??好多野唔係你諗就岩哂架""

我理得邊樣呀??你唔好咁低B喇好唔好-------

你好黑人憎好煩好討厭呀"""知唔知呀..??

..你想點呀??講左就係講左架啦//過去架喇""

我唔駛你咩關心唔關心呀...你知唔知好煩呀...

-------------------------------------------------------

. .. "-.. 若我  說要  放開你 ::: *是否  應斷絕  所有後路﹡*!
               .. *】堅決的  別再讓  自己回頭*..﹒)

 

 

 

 

刊登時間︰2006-05-05 02:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?