| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 30 日 星期日 
我的 '內心' 很 醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊ |
|
為 何 你 們 總 是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**
**Say You Love Me 
|
|
下過大雨的天空 我的彩虹灰灰的
是否你還記得 說過你會牽著我的手
烏雲密佈的天空 我的回憶溼溼的
沒有你愛著我 讓我學著和孤單做朋友
我的心中還有好多話來不及說
我們還有太多地方沒一起去過
Say You Love Me 眼淚在求救
Say You Need Me 別讓我難過
我好脆弱 不知道該怎麼做
Say You Love Me 不能在重頭
Say You Need Me 別把快樂通通都帶走
我的心痛 你不懂
請你不要 留下我
是不是不夠勇敢 我的心越飄越亂
忽然失了方向感 哪裡能找得到答案
總是一個人守候 因為你習慣自由
等不到你來愛我 明明兩個人卻反而更寂寞
多謝*祝我生日快樂既人*但係"" 呢個生日並唔快樂>'"
重拾我既日記---_____唔開心的NA...
記住話散既..唔係我...係你...做每一件事都唔可能後悔GA LA..."
...終於...:::我決定左////放棄....;;而家我覺得...我...係做得岩GA..
....咁我...就算變心MA?就算係玩你MA??
...算...我永遠...都唔再....需要你...
無論哂幾多時間...幾多心機...我已經決定左NA..."**
唔好同我講你有幾唔開心...我有幾無奈..幾傷心..你又知唔知AR..?
-----------------------------------------------------------------
今日之後,,,我又大一歲NA...
雖然好值得開心...但係我笑唔出...""
同老豆D FD去左BBQ...好悶AR**
多謝你地同我唱左一首生日歌....好感動?"哈哈...
聽日又要一早起身...返學...- -...獻詩!- -
跟住比賽- -仆街NA**
唉...冇心情打落去...打住咁多先::::
|
|
刊登時間︰2006-04-30 02:46 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我想要發瘋,,,,可不可放過我?

|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 53 | »
|