busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

**Say You Love Me

 

下過大雨的天空 我的彩虹灰灰的 

 

是否你還記得   說過你會牽著我的手 

 

烏雲密佈的天空 我的回憶溼溼的 

 

沒有你愛著我   讓我學著和孤單做朋友 

 

 

我的心中還有好多話來不及說 

我們還有太多地方沒一起去過 

 

 

Say You Love Me 眼淚在求救 

Say You Need Me 別讓我難過 

 

我好脆弱 不知道該怎麼做 

 

Say You Love Me 不能在重頭 

 

Say You Need Me 別把快樂通通都帶走 

 

我的心痛 你不懂 

 

請你不要 留下我 

 

 

是不是不夠勇敢 我的心越飄越亂 

忽然失了方向感 哪裡能找得到答案 

 

總是一個人守候 因為你習慣自由 

 

等不到你來愛我 明明兩個人卻反而更寂寞 

                                                        多謝*祝我生日快樂既人*但係"" 呢個生日並唔快樂>'" 

重拾我既日記---_____唔開心的NA...

記住話散既..唔係我...係你...做每一件事都唔可能後悔GA LA..."

...終於...:::我決定左////放棄....;;而家我覺得...我...係做得岩GA..

....咁我...就算變心MA?就算係玩你MA??

...算...我永遠...都唔再....需要你...

無論哂幾多時間...幾多心機...我已經決定左NA..."**

唔好同我講你有幾唔開心...我有幾無奈..幾傷心..你又知唔知AR..?

-----------------------------------------------------------------

今日之後,,,我又大一歲NA...

雖然好值得開心...但係我笑唔出...""

同老豆D FD去左BBQ...好悶AR**

多謝你地同我唱左一首生日歌....好感動?"哈哈...

聽日又要一早起身...返學...- -...獻詩!- -

跟住比賽- -仆街NA**

唉...冇心情打落去...打住咁多先::::

 

 

 

刊登時間︰2006-04-30 02:46 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?