busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

Pieces Of Me

 

今日都又係落雨既-00-**

------------------------------------------------

考ENG LIST____中文作文牙**

作文又係淨返半粒鐘[[[[訓覺]]]]]KA2""XD

放學落大雨""又紅雨[[[轉頭又黑雨TIM**好玩牙...哈

同WING...鴨咀...死八婆淋到勁凍...哈...

搶左大舊把姐...點知個死八婆傻左踩爛埋"""

本身去城門谷個邊...點知又唔記得拎銀包...

又要返學校...勁ON9的- -

--------------------------------------------------

出黎個陣[[[F.4牙雞]]]無撚啦啦話9我地樣衰...

9唔撚答8___咁撚勁打9我丫笨]]]

話9佢ON9"""正ON9西...收喇仆街...

個陣比面個低B先唔寸者...兩條低B西}}}

---------------------------------------------------

之後好好笑[[[出黎比架車整到仲衰"""

又落左梨木天台...黑雨都唔知]]]好搞笑...

鴨咀個樣真係勁好笑___))

濕哂又勁凍[[[又走左去大家樂食野___**

旦係我乜都冇食...唔想食...哈...

鞋入哂水[[[勁白痴WO))- -

之後就返屋企喇...兩點幾...玩電腦)))

四點幾牙斯叫我落黎{{[不過又唔DUCK...屌}}

7點幾就DUCK BO""吹波- -

同牙斯,,,詠彤..係五座樓下坐左一陣...::

又行左去商場坐....蘇欣又來了- -後面有個細仔- -蘇欣仲睇唔到個隻- -

死八婆又落埋黎___**

好無聊咁...又要補習"""DIU!!

補完習又落大雨[[[THZ牙斯叫詠彤落黎姐我- -

如果唔係就唔屎返屋企-0 0-**

之後食飯...就玩電腦...打日記喇::KA2**

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-06-09 11:10 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?