| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 9 日 星期五 
我的 '內心' 很 醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊ |
|
為 何 你 們 總 是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**
Pieces Of Me 
|
|
今日都又係落雨既-00-**
------------------------------------------------
考ENG LIST____中文作文牙**
作文又係淨返半粒鐘[[[[訓覺]]]]]KA2""XD
放學落大雨""又紅雨[[[轉頭又黑雨TIM**好玩牙...哈
同WING...鴨咀...死八婆淋到勁凍...哈...
搶左大舊把姐...點知個死八婆傻左踩爛埋"""
本身去城門谷個邊...點知又唔記得拎銀包...
又要返學校...勁ON9的- -
--------------------------------------------------
出黎個陣[[[F.4牙雞]]]無撚啦啦話9我地樣衰...
9唔撚答8___咁撚勁打9我丫笨]]]
話9佢ON9"""正ON9西...收喇仆街...
個陣比面個低B先唔寸者...兩條低B西}}}
---------------------------------------------------
之後好好笑[[[出黎比架車整到仲衰"""
又落左梨木天台...黑雨都唔知]]]好搞笑...
鴨咀個樣真係勁好笑___))
濕哂又勁凍[[[又走左去大家樂食野___**
旦係我乜都冇食...唔想食...哈...
鞋入哂水[[[勁白痴WO))- -
之後就返屋企喇...兩點幾...玩電腦)))
四點幾牙斯叫我落黎{{[不過又唔DUCK...屌}}
7點幾就DUCK BO""吹波- -
同牙斯,,,詠彤..係五座樓下坐左一陣...::
又行左去商場坐....蘇欣又來了- -後面有個細仔- -蘇欣仲睇唔到個隻- -
死八婆又落埋黎___**
好無聊咁...又要補習"""DIU!!
補完習又落大雨[[[THZ牙斯叫詠彤落黎姐我- -
如果唔係就唔屎返屋企-0 0-**
之後食飯...就玩電腦...打日記喇::KA2**
|
|
刊登時間︰2006-06-09 11:10 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我想要發瘋,,,,可不可放過我?

|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 53 | »
|