| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 2 日 星期五 
我的 '內心' 很 醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊ |
|
為 何 你 們 總 是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**
Remember The Name 
|
|
打返琴日____好開心))紅雨牙**XDD停課三堂""
去左城門谷""餵蚊""好痕牙- -""
鴨咀同\/\/ING霖訓黎訓去勁嘔牙""想死牙"救命**
之後我地又行左落公園""傾計""
我訓左係\/\/ING霖大脾"鴨咀又訓左係\/\/ING霖個胸咁濟真係頂佢唔順"哈"
"落緊雨""仲睇到有雀仔""我咪話""哇"好多雀仔WO**
之後都唔知做乜""狂笑""無啦啦又講"飛鵝"""核突""
跟住又好大雨""我就淋雨啦....哈..好白痴牙///
鴨咀同\/\/ING霖見到我咁好無奈...哈哈
之後六點幾先走咁濟""返到屋企六點"狗NA""
沖涼差唔多又補習""好眼訓牙:::
落到去又乜都唔帶"佢又吹我唔脹""我就訓覺NA""哈
返到屋企又比我老母屌""痴痴地的""
問我去唔去唱K我冇理佢...一陣佢就落左去唱K NA- -
好"支力"我又訓- -哈

|
|
刊登時間︰2006-06-03 03:16 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我想要發瘋,,,,可不可放過我?

|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 53 | »
|