busy0429
暱稱: //
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-06
轉用XANGA**KA2
WINGLAMB(((
SLEEP***
My Love My Fate
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 6 月 2 日  星期五   雨天

我的 '內心' 很  醜陋-XD*?!" '我 怎 麼 會 哭 了?!-\3/*!!﹊﹊



為 何 你 們 總  是 迫 我 ?! , , 是 否 直 到 我 無 路 可 退 才 心 惜 麻 ?/3\**

Remember The Name

 

打返琴日____好開心))紅雨牙**XDD停課三堂""

去左城門谷""餵蚊""好痕牙- -""

鴨咀同\/\/ING霖訓黎訓去勁嘔牙""想死牙"救命**

之後我地又行左落公園""傾計""

我訓左係\/\/ING霖大脾"鴨咀又訓左係\/\/ING霖個胸咁濟真係頂佢唔順"哈"

"落緊雨""仲睇到有雀仔""我咪話""哇"好多雀仔WO**

之後都唔知做乜""狂笑""無啦啦又講"飛鵝"""核突""

跟住又好大雨""我就淋雨啦....哈..好白痴牙///

鴨咀同\/\/ING霖見到我咁好無奈...哈哈

之後六點幾先走咁濟""返到屋企六點"狗NA""

沖涼差唔多又補習""好眼訓牙:::

落到去又乜都唔帶"佢又吹我唔脹""我就訓覺NA""哈

返到屋企又比我老母屌""痴痴地的""

問我去唔去唱K我冇理佢...一陣佢就落左去唱K NA- -

好"支力"我又訓- -哈

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-06-03 03:16 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我想要發瘋,,,,可不可放過我?