好呀 落大雨 好涼
今日打元機 回家 比雨弄濕到死左
今日去左打波...打到十到幾....
好鬼累.....訓左教
又到左星期六/日又會悶到死啦
腳殘打康樂琪 估唔到幾勁
同d 呀SIR 打波 比呀家樂仔 令到我仆街
兩隻腳 都好傷呀 點番學呀 行今長條.....唉=.= 死家樂