............................
數學又死人啦 比個on9教
都唔知得唔得閒打波.... 番學都幾可憐
今日番學 差D訓左教
3b 都幾好 冇人同我一班
........好悶 做元暑期作業啦
我要日日去圖書館 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業 做暑期作業
死啦仲未做元暑期功課呀
唔好叫我去打波呀★℃