星期日同on9打比賽
唔好認真
曹操要輸比d on9
又落雨......我要去圖書館做學生
做暑期工課★☆♂
星期四又比人折磨
星期日比D啊sir 拉去打d on9 比賽
好彩有人同我一樣 哈哈
我冇人同我去KFC
好悶呀....
隻手射波好準...
但係唔入 ..食屎大...都唔知who弄到我隻手流血>.<