我星期五攞左'乘'績表~
嚇死我呀.我以為作文係C添
好彩係B.><全部有3個B都安心d呀∼
我Band 1 ge好happy∼
全級考20∼40.good.good!
哈哈∼好happy呀!我今天在學校上了兩堂課就去溜冰lo!我的心情右緊張右興奮喔∼我們去到就穿上溜冰鞋,在他特製的地板上,可以輕鬆的行走.但到了真的要溜的時候,你就會雞手鴨腳的,好好笑喔!但本人是第一次溜冰.當然不懂lo!!所以要教練教lo!在教練教的時候.我跌倒了好遜喔∼教練教完後.我們就自由活動,有些同學之前都會.所以就帯不會的同學溜.但我好不幸我.同學站不隱扶我而拉到我跌倒!嗚......(閱讀全文)
我今天在學校上了兩堂課就去溜冰lo!我的心情右緊張右興奮喔∼我們去到就穿上溜冰鞋,在他特製的地板上,可以輕鬆的行走.但到了真的要溜的時候,你就會雞手鴨腳的,好好笑喔!但本人是第一次溜冰.當然不懂lo!!所以要教練教lo!在教練教的時候.我跌倒了好遜喔∼教練教完後.我們就自由活動,有些同學之前都會.所以就帯不會的同學溜.但我好不幸我.同學站不隱扶我而拉到我跌倒!嗚......(閱讀全文)
Oh!過多兩日右要返學lo∼
真係無癮呀!!不過右可以同同學'團聚'
去過Enling個Blog.好crazy呀@.@
希望係剩番落黎既小學生涯.僧係一個happy ending!
無論點.6a個D good friends
我都會好珍惜∼希望小d咬'嬌'.
開心過這段日子!!
今日我去咗行山呀!!我食飽飽之後.就搭車去山頂,係行既中途我影咗巧多相呀!!比你地looklook先∼
見到好多汪汪呀.巧cute!有個BB女都好可愛∼∼一路行都有好靚既風景呀!我都有影de ge!!>.<仲有好happy既係.我食雪糕呀!好味∼∼個D外國人既BB好似洋娃娃咁ge!!我仲去咗睇足球比賽添!!
行完山頂.好似仲有time.所以去青衣個頭行咗一震∼之後右去M記到食野.唔知係l......(閱讀全文)