嗚∼嗚∼好庝呀!!今日考跨'難'既時候.我因為jump得太高,so我仆親呀!!不過,我仆親個震時,有好幾個friends走過來扶我!!令我覺得友誼既存在!!有朋友係度真會開心Dge>.<如果無左fd都唔知會點∼.∼
P.S
哈~哈放完Easte之後,我去留冰呀!!好happy∼∼
Hi∼我返來la!!好耐無見lu∼近來好忙呀!我右lazy
過了Exam好輕鬆喔!!不過種有畢業試andTSA可能右要"乾巴da"
唉!銘賢佢唔比我去interview呀!!怒死我啦!!而黃棣'山'我剛剛去完interview,都ok既!!
0
天日返學lo~雖然我比其他學校放
sorry呀!!我太懶,好耐無寫sorry!
我要搵中學呀!!琴日仙去拿表填!好慘呀!!!
我選左黃棣'山'and銘賢,唔知得唔得呢!!
今日係Christmas.大家去左where玩呀.係唔係好happy呀!知前因為部電腦壞左,所以好耐無寫lo.羅成績表我有12個A啊!我好happy!唔得閒傾啦!
去圖~