today係清明!大家有無去上山呀!!本人不便透露!!今年清明太悶啦!!無邊度好去∼
不過.過多幾日,我同班fd去行山lo!!.
啊!!不會吧!親親!
巧鄭呀!!今日全日D老師都比我地做功課!!Why?because有half人去咗日營!#_#我做咗a faw"詫"
Today 上課都好happy.有講有笑!!雖然係咁.但係右比老師罰!班主任到咗右要比lemon tea罰!!唉∼次次都我地班出氣!
今日我地班同Miss慶祝生日!!雖然老師天日先生日.因為天日大部份同學都要去日營.所以提早一日lo!!
老師今日應該會巧驚喜!n@_@n
P.S
Miss Yip
Happy Birthday!!>.<
嘩!好恐怖呀!今日我班入,面有蟲呀!唔止一隻∼有幾十!驚.驚!係係同學既school bag入面.個個都彈開十尺.有人仲去踏死d蟲蟲>.<老師立即清理"現場"
an other way.班入面既art作品.得我不用從做呀!禾巧happy
Today is a happy day!!/\./\
今日我如常咁去school補習.噢!我遲左起身呀!!>.<我遲到啦!=3=我去搭車,撞到莎利呀!佢都遲到呀+_+係同類呀!行行下..右撞到同類---B婷呀!佢遲我一分鐘呀!
放學之後個震時..見到一隻好cute既dog dog呀!!
係玩具貴婦dog黎ge!!真係好cute呀!