悶"
c523412995
暱稱: 港"
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
凸"
xd"
- -"
聽日去宿營xd正!"
-3-"
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 409
今日人氣: 0
累積人氣: 1720
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


好凍@@" 滿足 分類: 未分類

今日天氣好鬼凍吖..."

一醒凍到死...

唔想起身- -...."

跟住就換衫..刷牙..食野..就去坐車"

一出到門口..- -

超凍- -"

跟住就走啦....

走到勁遠先有車t^t..

凍到死t^t....

番到學校第一堂係體育堂教打乒乓波- -"

勁無聊"

跟住我就叫miss睇左我玩先@@...

睇完...miss就比key我...

去拿足球玩^__^"

跟住同d朋友踢波^__^"

......................................"

跟住就上數學堂"

勁無聊訓左@@"

平時係課室我係訓唔着...

但今日訓得着...

可能上完體育堂....累"

跟住一醒- -"

有野做...

我冇做到...

一醒就拿左人地張紙...係禁抄"

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"



2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


2009-10-31 分類: 未分類

今日又好早醒左@@"

跟住就係到打比人..."

問佢地去唔去踢波..."

跟住我就坐車出去..@@"

同d朋友去食野^__^"

食完就去踢波- -"

我個朋友就走左^__^"

今日踢波好q悶吖""

本身都唔想去既...

啊sir話有衫拿@@"

我味去囉..

點知冇得拿...

踢完波就走啦..."

跟住同朋友買野飲就番家了@@"!!

 



2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


心情唔好- -" 分類: 未分類

今日無聊到死...."

一醒就睇電視..."

睇左一陣就去玩電腦"

悶到死- -"



2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


垃圾.... 傷心 分類: 未分類

今日剪左個柒頭..."

去到個到叫佢剪短少少.....

佢真幫我剪短少少- -

剪到到我勁少頭髮- -"

我頂佢丫...

柒到死- -

佢剪個時叫我..

剪得好...下次再來...

叫佢食屎啦...- -

垃圾"

唔識剪頭..就唔好開啦...

心情勁唔好- -"



2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


無無聊聊過一日....." 鬱悶 分類: 未分類

今日都唔係禁好玩- -"

今日早上...自己一個人去坐車"t^t

去到火車站陪朋友等人^__^"

我以為..要佢地等我- -"

點知要我等人...

等到佢味走囉..."

................................

今日第一堂音樂堂....

無聊到爆囉...

跟住上倫理堂...

有社工上左來...

帶我地去做氣球"

上2堂..

玩完就上番課室...

問人下一堂咩堂"

話係英文....

就問人借工課來抄.."

跟住個d堂都係無聊堂....

無聊到爆"

我地中三...有TSA.."

用左班主任去做TSA...

做完味走囉.."

跟住去踢波..^__^"

攞到波^__^"

但係冇場-3-"

係第二到踢- -"

~~~~~~~~~~~~~~"