今日天氣好鬼凍吖..."
一醒凍到死...
唔想起身- -...."
跟住就換衫..刷牙..食野..就去坐車"
一出到門口..- -
超凍- -"
跟住就走啦....
走到勁遠先有車t^t..
凍到死t^t....
番到學校第一堂係體育堂教打乒乓波- -"
勁無聊"
跟住我就叫miss睇左我玩先@@...
睇完...miss就比key我...
去拿足球玩^__^"
跟住同d朋友踢波^__^"
......................................"
跟住就上數學堂"
勁無聊訓左@@"
平時係課室我係訓唔着...
但今日訓得着...
可能上完體育堂....累"
跟住一醒- -"
有野做...
我冇做到...
一醒就拿左人地張紙...係禁抄"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
|