悶"
c523412995
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
c523412995
暱稱: 港"
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
凸"
•
xd"
•
- -"
•
聽日去宿營xd正!"
•
-3-"
文章分類
•
全部
(66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 05 月 (1)
•
2010 年 03 月 (2)
•
2010 年 02 月 (2)
•
2010 年 01 月 (8)
•
2009 年 12 月 (16)
•
2009 年 11 月 (17)
•
2010 年 05 月 (1)
•
2010 年 03 月 (2)
•
2010 年 02 月 (2)
•
2010 年 01 月 (8)
•
2009 年 12 月 (16)
•
2009 年 11 月 (17)
•
2009 年 10 月 (20)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
alantam1994
Arfit
BDWW55
tangcw1994
san83396
van1995327
MILKchan01
kelly092230
MzCooky
poyu__kami
k0be__v3v
ee75621
顯示全部(114)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 409
今日人氣: 3
累積人氣: 1723
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 10 月 7 日 星期三
正~~~"
分類:
未分類
今日係禮堂我有個朋友!
佢講左留位留前面個位..
個條友唔知!
佢話:(你都冇話我知)
跟住味係到嘈
講左d咩唔係好清唔係好知啦!∼
跟住個老師叫佢出去...係到企..
企左一陣佢番來坐啦..
都係個個位!~
我個朋友比佢坐啦...
坐左一陣!!
一腳踢到張[登]到
話:(坐前d啦..冇位丫我)
個條友望住我個fd...
我個fd話..唔鋸隻抽
條友冇野講...
就望番前面...又把張[登]退後!
我個fd又踢!
條友又退
............踢左好似4下"
我地啊sir就來左!
叫佢出去...坐第二到!!
~~~~~~~~~~~~~
發表時間:2009-10-07 02:53 PM [
訪客留言(3)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 10 月 5 日 星期一
悶悶悶悶!!~~"
分類:
未分類
今日都冇咩玩...悶到爆~
今日頭個3堂勁想訓教..
但係又訓唔着!!!
禁我只好係到扮聽書啦!
一路扮聽書一路係到同朋友腥信息!
.....................................................
我地食完晏就番來啦!
上通識堂!
我地坐係後面睇yes!
跟住有個人問老師拿左個紅外線玩...
我就叫老師借比我啦..
跟住我朋友拿左去射對面班!
我個朋友射到個啊sir~
個啊sir過來同miss講!!
講完之後個啊sir走左
笑死我地班人....!
發表時間:2009-10-05 06:49 PM [
訪客留言(2)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 10 月 4 日 星期日
中秋個晚"
分類:
未分類
中秋個晚同班fd出去公園到玩啦"!
我有個朋友好鬼死塙gag"佢講d野gag到爆"正到我地班人係禁笑"
我地班人見悶...就去拿炮[將]玩啦"...我地拿左之後去停車場玩啦”佢一放...勁大聲"..我地就唔玩啦!!"廢事比人小!!"
我地唔玩炮[將]啦...就去玩蠟燭-3-玩玩下...有個人啊媽請我地班人飲野"勁好人"
我地玩左一陣蠟燭就唔玩啦...又去番公園到....!!上到去公園..佢地傾d野..我唔識...正到我勁悶"
我就係到同一個朋友腥信息/傾電話!好彩有佢陪我腥信息/傾電話...唔係一定悶死我-3-"
過多一陣我班fd又話要走....1個1個禁走...正返3個人!!
我地3個人去左某一個人屋企到吹水...吹左一陣就走..."
今年冇得bbq時間過得好慢...但d人走得好快-3-"玩左一陣就話要走"
發表時間:2009-10-04 02:10 PM [
訪客留言(2)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 10 月 3 日 星期六
中秋節啦^^等左e日好耐"
分類:
未分類
中秋節啦^^等左e日好耐"今年冇得bbq"不過算啦..有得同班fd一起玩"都唔錯"a__a"
發表時間:2009-10-03 10:00 AM [
訪客留言(3)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 10 月 2 日 星期五
悶到爆丫"!
分類:
未分類
今日一醒就玩電腦...勁悶!有d朋友又要番學-3-"成個晏就係到呆.好彩有個朋友陪我!..!!今日悶到爆丫T^T"我令原番學-3-"!
發表時間:2009-10-02 07:45 PM [
訪客留言(1)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
»