悶"
c523412995
暱稱: 港"
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凸"
xd"
- -"
聽日去宿營xd正!"
-3-"
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 409
今日人氣: 1
累積人氣: 1717
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


爽爆!!~~ 愉快 分類: 未分類

今日d堂唔錯@@

因為中文老師同英文老師都冇番^_^"

不過要上數學-3-"

英文伐堂都冇咩玩..."

去到中文伐堂...

第一堂中文伐堂冇咩野- -"

去到中文伐第二堂...

我地班就係到玩...

都係最後一堂'

因為個老師入到我地課室"

佢講...

你地可以出位..但唔可以太離譜"

仲有講..

仲有你地唔好煩我....

如果煩我..我十陪還番比你@@

我地班人..就玩啦...

一開頭...我地係到玩氣球- -"

玩左一陣"

跟住..拿左個沙灘排球出來玩- -

係到係禁打來打去....

玩到癲哂= ="

 



2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


勁悶既一日" 不屑 分類: 未分類

今日悶到爆= =

今日一醒...刷牙...洗面"

跟住就去打機啦...

電腦又冇野玩...

係到呆= ="

悶到爆丫

 



2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


............ 滿足 分類: 未分類

今日去左踢波...

踢完番到屋企..累死

跟住我就去玩電腦..

去到夜晚啊哥又早番...

佢叫我出去打波..

我味跟住佢去打波囉!!

唔想打禁長..”

仲知今日累死啦!!∼”



2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


頭暈!~" 傷心 分類: 未分類

今日都幾好玩@@"

今日我地班fd食完晏!"

有個fd話買彈彈波玩下...

我地味陪佢囉......

佢買左之後我地又跟住買- -"

跟住味番學校囉@@"

我地入到學.

.我同我個fd想踢波既...

點知冇人踢...!

跟住我地班人上左去1樓..

係到等啊嬸開門...

跟住我地班人入番班房!

我地係到拿個彈彈波來..

係到係禁掟!"

................................

跟住我地放學去左踢波..

我踢踢下波!

我踢到對鞋溥哂...

d人踢哂d高波我用頂頭鎚..

頂到個頭好暈~~~~"

~~~~~~~~~~~~~~~~

到夜晚..

我啊哥早番

我同佢出左上水行街...!

我本來想買介指既...

但係d介指@@

一係太大!!~

一係唔令!!~

禁我就冇買到啦@@"



2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


悶" 鬱悶 分類: 未分類

今日悶到爆....

冇野好打@@"