| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 12 日 星期一  |
爽爆!!~~  |
分類: 未分類 |
今日d堂唔錯@@
因為中文老師同英文老師都冇番^_^"
不過要上數學-3-"
英文伐堂都冇咩玩..."
去到中文伐堂...
第一堂中文伐堂冇咩野- -"
去到中文伐第二堂...
我地班就係到玩...
都係最後一堂'
因為個老師入到我地課室"
佢講...
你地可以出位..但唔可以太離譜"
仲有講..
仲有你地唔好煩我....
如果煩我..我十陪還番比你@@
我地班人..就玩啦...
一開頭...我地係到玩氣球- -"
玩左一陣"
跟住..拿左個沙灘排球出來玩- -
係到係禁打來打去....
玩到癲哂= ="
|
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
勁悶既一日"  |
分類: 未分類 |
今日悶到爆= =
今日一醒...刷牙...洗面"
跟住就去打機啦...
電腦又冇野玩...
係到呆= ="
悶到爆丫
|
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
............  |
分類: 未分類 |
今日去左踢波...
踢完番到屋企..累死
跟住我就去玩電腦..
去到夜晚啊哥又早番...
佢叫我出去打波..
我味跟住佢去打波囉!!
唔想打禁長..”
仲知今日累死啦!!∼” |
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
頭暈!~"  |
分類: 未分類 |
今日都幾好玩@@"
今日我地班fd食完晏!"
有個fd話買彈彈波玩下...
我地味陪佢囉......
佢買左之後我地又跟住買- -"
跟住味番學校囉@@"
我地入到學.
.我同我個fd想踢波既...
點知冇人踢...!
跟住我地班人上左去1樓..
係到等啊嬸開門...
跟住我地班人入番班房!
我地係到拿個彈彈波來..
係到係禁掟!"
................................
跟住我地放學去左踢波..
我踢踢下波!
我踢到對鞋溥哂...
d人踢哂d高波我用頂頭鎚..
頂到個頭好暈~~~~"
~~~~~~~~~~~~~~~~
到夜晚..
我啊哥早番
我同佢出左上水行街...!
我本來想買介指既...
但係d介指@@
一係太大!!~
一係唔令!!~
禁我就冇買到啦@@" |
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
悶"  |
分類: 未分類 |
今日悶到爆....
冇野好打@@" |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|