| |
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: cARteR仔 性別: 男 國家: 香港 地區: 葵青區 |
| MORE... | | |
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 92
留言總數: 233
今日人氣: 6
累積人氣: 1844 | |
 | |
 |
2009 年 1 月 24 日 星期六  | |
| |
|
放假的第二天~  | |
今日呢~朝早7:00起左身~
準備出去學公文~
今日D公文改正都幾多下嫁~
但係我10:24就出左黎~
然後等我細佬出黎~
等..............等到11:40分佢先出黎~
等都我超肚餓呀~~~
之後出左去食野~
食完野~細佬話想去冒險樂園玩~
之後咪陪佢去玩LO~
佢好鬼鍾意玩個籃球機~
係咁係到射射射~俾佢射到583分~
之後佢話叫我打一次~
我咪一路聽歌一路射波~
俾我破左highest~有614分~
開心都爆>.<~
到左2點去學英文班~
英文班d女仔廢都死~
全部都要我做>.<惡都死~
學完之後~去左學琴~
因為少左彈琴~差左少少=.="
然後姑媽 表哥同埋佢女朋友黎我屋企食飯~
食完就整部電腦~
部電腦有一部hand鬼左~
所以整左好耐~
之後又係到打機~
一直打到訓覺~
分類: 未分類 | | |
|
|
|
|
|
充實的1天xD 好羨慕牙. 甘好cm子. 我bl0g 一片死寂=3= 得閒尼坐1坐;>
|
網主回覆
個個禮拜都係咁~無咩特別~我會俾D CM你既~ Posted at 2009-01-25 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你唔好理 於 2009-01-25 06:52 PM 發表:
你學琴的=3=咩琴?
|
網主回覆
鋼琴同小提琴LO~ Posted at 2009-01-25 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
原來你一日咁多野做嫁`好慘喎 我一個禮拜都冇你咁多野做~
|
網主回覆
咁多野做?今個禮拜好在夜晚冇出去~ Posted at 2009-01-25 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
請問你係...........? Posted at 2009-01-25 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔該晒~ Posted at 2009-01-25 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ChoRIe 於 2009-01-24 10:46 PM 發表:
CMF0RU.=]
|
網主回覆
唔該晒~ Posted at 2009-01-24 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|