}"> cursorshelp
cArTer00 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
°I"÷L½Õ¬V,E²ªY³ø§O®U
歡迎大家~呀~希望大家留一留個CM~多謝~
°[▊×﹎..黑白世界」▂,,,〞
你俾個CM我~我當然會識做~

 
 
我 的 資 料

暱稱: cARteR仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2009-07-06
考試日@@
2009-06-02
2009-05-27
2009-05-25
日 誌 分 類
全部 (92)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 92
留言總數: 233
今日人氣: 6
累積人氣: 1844
RSS Feed
2009 年 1 月 24 日  星期六   晴天
   
放假的第二天~ 無奈

今日呢~朝早7:00起左身~

準備出去學公文~

今日D公文改正都幾多下嫁~

但係我10:24就出左黎~

然後等我細佬出黎~

等..............等到11:40分佢先出黎~

等都我超肚餓呀~~~

之後出左去食野~

食完野~細佬話想去冒險樂園玩~

之後咪陪佢去玩LO~

佢好鬼鍾意玩個籃球機~

係咁係到射射射~俾佢射到583分~

之後佢話叫我打一次~

我咪一路聽歌一路射波~

俾我破左highest~有614分~

開心都爆>.<~

到左2點去學英文班~

英文班d女仔廢都死~

全部都要我做>.<惡都死~

學完之後~去左學琴~

因為少左彈琴~差左少少=.="

然後姑媽 表哥同埋佢女朋友黎我屋企食飯~

食完就整部電腦~

部電腦有一部hand鬼左~

所以整左好耐~

之後又係到打機~

一直打到訓覺~

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cArTer00 的日誌)


melodyto1995 於 2009-01-25 07:16 PM 發表:
充實的1天xD
好羨慕牙.
甘好cm子.
我bl0g 一片死寂=3=
得閒尼坐1坐;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 個個禮拜都係咁~無咩特別~我會俾D CM你既~
Posted at 2009-01-25 08:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



你唔好理 於 2009-01-25 06:52 PM 發表:
你學琴的=3=咩琴?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 鋼琴同小提琴LO~
Posted at 2009-01-25 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cocacolax 於 2009-01-25 01:37 PM 發表:
原來你一日咁多野做嫁`好慘喎
我一個禮拜都冇你咁多野做~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁多野做?今個禮拜好在夜晚冇出去~
Posted at 2009-01-25 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tina20071213 於 2009-01-25 11:49 AM 發表:
cQmment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 請問你係...........?
Posted at 2009-01-25 08:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



smiley168 於 2009-01-24 11:23 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔該晒~
Posted at 2009-01-25 08:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChoRIe 於 2009-01-24 10:46 PM 發表:
CMF0RU.=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔該晒~
Posted at 2009-01-24 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]