}"> cursorshelp
cArTer00 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
°I"÷L½Õ¬V,E²ªY³ø§O®U
歡迎大家~呀~希望大家留一留個CM~多謝~
°[▊×﹎..黑白世界」▂,,,〞
你俾個CM我~我當然會識做~

 
 
我 的 資 料

暱稱: cARteR仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2009-07-06
考試日@@
2009-06-02
2009-05-27
2009-05-25
日 誌 分 類
全部 (92)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 92
留言總數: 233
今日人氣: 17
累積人氣: 1995
RSS Feed
2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天
   
2009-06-02

我畫嫁@@

好似唔係好靚= =

今日IS堂好慘= =

悶= =


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cArTer00 的日誌)


RoxAnAlIk 於 2009-06-09 09:44 AM 發表:
你個宋卓皮
畫得咁樣衰...
仲話令...
好心你就畫令d先post上黎喇....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = ="冇你咁好氣
Posted at 2009-06-09 10:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



smiley 於 2009-06-06 10:30 PM 發表:
你個死低b畫埋d無聊,好心就溫下畫啦!!
宜家你兄弟都乖過你好多呀!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 第一~我幅野我幾日前畫既
 第二~我唔鍾意咁快溫
 第三~我冇兄弟嫁
 第四~佢乖又關我事
Posted at 2009-06-06 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raco 於 2009-06-06 03:29 PM 發表:
唔係唔係好靚 簡直樣衰haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔怕E個人我畫左幾分鐘之嗎XDXDXD
Posted at 2009-06-06 03:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]