之前果幾日本來諗緊打= =
但係打左一半就HAND左= =
嬲鬼死我~所以唔打住@@
今日冇咩特別~
但係今晚要趕工@@
又要IS 又要VA= =
唉~
有排做啦啦啦啦啦啦X10000==
下面係我最近抽既球星卡@@