| |
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: cARteR仔 性別: 男 國家: 香港 地區: 葵青區 |
| MORE... | | |
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 92
留言總數: 233
今日人氣: 42
累積人氣: 1973 | |
 | |
 |
2009 年 2 月 13 日 星期五  | |
| |
|
番學=]  | |
今日係情人節前一日~
雖然有9個人冇番~
但係都勁多人係朝早係到送朱古力~
注意:只係女仔送俾女仔姐~
第一堂係普通話>,<
都幾無聊~係咁係到同人傾計~
第二堂係IS堂~
當然又係答問題時間喇~
之後又做實驗~都幾好玩嫁>.<
小息之後就上LS~
分組傾LS個project~
咁就傾左兩堂~
跟住係中文堂~
miss胡唔番真係悶死. . . ........Zzz.........
食完飯飯之後~
番課室~
佢送左朱古力俾我呀>.<
粒朱古力都幾好食~
英文堂就做listening~
重話多人病~要個個戴口罩~
好唔舒服呀T^T
數學堂就係咁係到傾計~
因為做晒workbook冇野做~
之後要活動~所以遲放~
但係我地因為多人病~
所以冇去到~要係課室等............
唉~
番到屋企又要做公文~
慘死T^T
分類: 未分類 | | |
|
|
|
|
|
ChoRIe 於 2009-02-14 01:46 PM 發表:
RECMF0RU=] 情人節快樂
|
網主回覆
我日日都咁快樂~(就奇) Posted at 2009-02-14 03:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
•日•番•谷•冬•獅•郎• 於 2009-02-14 12:10 PM 發表:
勁la你~朱古力,一次過食咁多粒,小心食死你ar!!!
|
網主回覆
你個咩咩冇送俾你就發牌氣呀~ Posted at 2009-02-14 03:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cM FoR U~~~ 錦你記得係14/3白色情人節送番比佢la. . . . .
|
網主回覆
要我送幾多都冇問題喇~ Posted at 2009-02-14 03:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C0mmen+ for y0u` 咁好收到朱古力`` 要回也!!
|
網主回覆
知喇~回俾你喇~ Posted at 2009-02-13 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
知你叻喇~ Posted at 2009-02-13 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|