今日都幾正常~
開頭早會班F5要走~
又係到唱歌~
唱到過鐘~
跟住係英文堂~
戴住個口罩~
好辛苦呀......>.<
上完一堂之後~
有D人去左DRAMA~=.=
之後中文堂冇得上增潤班==
但係係課室都唔錯~唔洗聽書~
之後係VA堂~
係咁係到畫畫畫畫~
佢地講咩我都冇理~
戴住口罩~好難吸氣==
之後俾人逼左去做MODEL~
企左係到10分鐘==
跟係食飯特登留係到食~
等何樂澄同徐XX可以有相處既時間~
之後係中史堂~都幾無聊~
最後係數學堂~
又係咁係到做數~
今日都算唔錯喇>.<