今朝唔想起身==
番到學校~
冇野特別~咪又有幾個冇番咁lo~
重要戴口罩tim~
第一堂係IS~
又答問題又玩實驗~
最後整整下先整得郁^^
起碼好過唔郁~
之後HIS堂~
又係悶到死死死死~
小息之後就係英文堂~
都算好過HIS堂少少咁啦~
冇咁悶呀..........
D&T堂只係係到努力地畫圖~
食完個靚飯就上中文~
因為牙SIR冇番~
所以呢~係咁睇書書~
D書係小息果陣借嫁>.<
睇完兩本之後~
就係到做IS功課~
做完都打鐘LU~
跟住數學堂~
牙SIR話我做得快~
果條我唔識~
佢唔教我T^T
叫左好多次都唔教>.<
放左學去買野食~
好~
打完~
收工~