}"> cursorshelp
cArTer00 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
°I"÷L½Õ¬V,E²ªY³ø§O®U
歡迎大家~呀~希望大家留一留個CM~多謝~
°[▊×﹎..黑白世界」▂,,,〞
你俾個CM我~我當然會識做~

 
 
我 的 資 料

暱稱: cARteR仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2009-07-06
考試日@@
2009-06-02
2009-05-27
2009-05-25
日 誌 分 類
全部 (92)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 92
留言總數: 233
今日人氣: 32
累積人氣: 1907
RSS Feed
2009 年 2 月 17 日  星期二   晴天
   
2009-02-17

今朝唔想起身==

番到學校~

冇野特別~咪又有幾個冇番咁lo~

重要戴口罩tim~

第一堂係IS~

又答問題又玩實驗~

最後整整下先整得郁^^

起碼好過唔郁~

之後HIS堂~

又係悶到死死死死~

小息之後就係英文堂~

都算好過HIS堂少少咁啦~

冇咁悶呀..........

D&T堂只係係到努力地畫圖~

食完個靚飯就上中文~

因為牙SIR冇番~

所以呢~係咁睇書書~

D書係小息果陣借嫁>.<

睇完兩本之後~

就係到做IS功課~

做完都打鐘LU~

跟住數學堂~

牙SIR話我做得快~

果條我唔識~

佢唔教我T^T

叫左好多次都唔教>.<

放左學去買野食~

好~

打完~

收工~

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cArTer00 的日誌)


coco1040 於 2009-02-17 08:41 PM 發表:
yO~maN !!
cM 4;' U~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cocacolax 於 2009-02-17 07:36 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你個CM仔呀~
Posted at 2009-02-17 07:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChoRIe 於 2009-02-17 04:59 PM 發表:
又搶壹嚕=]
哈XD
RECMF0RU`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我打完叫你俾~你一定第一啦~
Posted at 2009-02-17 04:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]