今日又番學lu~
朝早係咁係到溫書~
因為要history quiz~
第一堂係英文oral~
一oral完牙sir俾我地溫書~
超正~之後係history堂~
又俾我地溫左1堂~
下一堂先至quiz~
quiz完個history~睇番本書~
都係錯少少姐~應該都唔會唔合格既~
之後中文堂就係到傾計畫畫~
無聊咁過左兩堂~
食完個靚飯就上數學堂~
數學堂係咁做數~
跟住果堂就係中文~
係咁係諗成語~
最後係va堂~
都幾悶下~
聽佢係咁係到講~
放學又係到買好多野食~
一路食一路番屋企~
超開心>.<